Adviseur Sales desk Franssprekend België
Argenta
BE
18 dagen geleden

Functie

Als salesdesk adviseur zorg je voor de noodzakelijke ondersteuning van de kantoorhouders en hun medewerkers door o.a. eerstelijnsondersteuning, het bewerkstelligen van een proactieve commerciële werking en het opzetten van commerciële workshops.

Op die manier stel je het kantorennet in staat om te evolueren naar een proactief en efficiënt verkoopkanaal.

Je zorgt als salesdesk adviseur voor regio Wallonië / Brussel voor

  • Het verlenen van advies aan het kantorennet. Jij en je collega’s zorgen, als single entry point voor het kantorennet (kantoorhouders en hun medewerkers), voor een goede advisering inzake commerciële vragen.
  • Dat doe je via mail, telefoon of soms ook face-to-face.

  • Het vormgeven van kennistrajecten, opleidingen en coachings. Je ontwikkelt, analyseert en evalueert opleidingstrajecten met (modulaire) opleidingssessies en coachings.
  • Het geven van opleiding en coaching aan kantoorhouders en (kantoor- en hoofdzetel)medewerkers. Dat doe je door o.a. gezamenlijk leerdoelen vast te stellen en de juiste leermix te vinden die aansluit op de specifieke behoeften.
  • Natuurlijk geef je ook, op maat, uitleg en feedback.

  • Het omzetten van producttechnische kennis in salesgerichte toepassingen. Deze vertaalslag van academische’ kennis naar praktische klantenvoordelen laten inoefenen via casestudies, rollenspelen, on site coaching . .
  • Het coördineren van testen, examens en certificering van deelnemers aan opleidingen. Je beoordeelt of het kennis- en / of vaardigheidsniveau voldoende is voor certificering en je adviseert over aanvullende trainingen of coachings.
  • Hiernaast evalueer en analyseer je het totaal van de testresultaten en voer je, indien nodig, aanpassingen door.

  • Het bevorderen van de evolutie naar een proactieve werking van de kantoren door, vanuit de noden van het kantorennet, een structurele organisatie en werking uit te werken voor de verkooppunten.
  • Het uitwerken van interessante infomomenten voor klanten. Je werkt relevante topics uit en presenteert die, in nauw overleg met de betrokken kantoren, op infomomenten.
  • Het samenstellen, organiseren en coördineren van een structureel overlegplatform met kantoorhouders (saleswerkgroepen).
  • Het aanleveren van nuttige informatie aan de salesdesk medewerkers. Zo kunnen zij, vanuit de noden van het kantorennet commerciële nieuwsbrieven en verkoopondersteunend materiaal opstellen.
  • Profiel

  • Je denkt en werkt op masterniveau.
  • Je hebt zeker 5 jaar relevante commerciële ervaring binnen de bank- of verzekeringssector waardoor je verschillende verkooptechnieken kent en die op een duidelijke manier naar anderen toe kunt vertalen
  • Je hebt ervaring in het ontwerpen / geven van opleidingen in de financiële materie
  • Jouw kennis beslaat de domeinen lenen en verzekeren : zoals levens- en / of schadeverzekeringen, kredieten, fiscaliteit, nieuwe en algemene wetgeving, successieplanning, vermogensoverdracht, financiële planning, .
  • Je bent zowel schriftelijk als mondeling een uitstekende communicator. Dit zowel in het Nederlands als het Frans.
  • Je wil graag werken in de regio Brussel / Wallonië (kantorennet Argenta).
  • Je werkt graag van thuis uit, op locatie maar komt regelmatig ook samen met je collega’s salesdesk adviseurs op centrale locatie (vb : hoofdkantoor Antwerpen).
  • Je werkt graag en vlot in team en hecht dan ook veel belang aan collegialiteit.
  • Je bent sterk resultaat- en klantgericht.
  • Je bent een kennisdeler.
  • Je denkt strategisch en je werkt graag creatief.
  • Het coachen van anderen zit in je bloed.
  • Je bent empatisch.
  • Je hebt een hands-onmentaliteit en een groot verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Je bent enorm leergierig en je bent bereid om je continu bij te scholen.
  • Aanbieding

  • Een kans om mee te bouwen aan het Argenta van de toekomst;
  • een nieuwe functie met heel wat verantwoordelijkheden, zelfstandigheid en ontplooiingskansen;
  • een functie waarin je anderen kunt helpen om te groeien en hun diensten naar een hoger niveau te brengen;
  • een job met glijdende werktijden op het hoofdkantoor van Argenta in Antwerpen;
  • een (met het openbaar vervoer) zeer vlot bereikbare, centraal gelegen werkplek in Antwerpen;
  • een contract van onbepaalde duur;
  • een marktconform salaris, aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, gratis hospitalisatieverzekering, cafetariaplan, groepsverzekering, bedrijfswagen,
  • Solliciteren
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier