Management Assistent
Rode Kruis Vlaanderen
Mechelen, BE
10 dagen geleden

Taken en verantwoordelijkheden Functieomschrijving

  • Je staat, samen met je collega Management Assistant, verschillende directies (de CEO, directeur Humanitaire Diensten en algemeen secretaris) bij in hun werkzaamheden op administratief-organisatorisch vlak.
  • Je verzorgt, in perfecte tandem met je collega, een vlotte administratie en werkorganisatie : nalezen en redigeren van documenten, centraal beheren van documenten o.a.
  • in SharePoint (elektronisch documentbeheerssysteem), verzorgen e-mailverkeer en correspondentie, plannen van overlegmomenten, .

  • Je volgt op proactieve wijze de agenda / planning van de directieleden op en biedt ondersteuning waar nodig.
  • Je organiseert evenementen en vergaderingen, waarbij je eveneens praktische en logistieke zaken regelt en opvolgt.
  • Je treft de nodige praktische voorbereidingen voor vergaderingen, je bereidt vormelijk de presentaties en overzichten voor.
  • Je treedt op als aanspreekpunt voor diverse interne en externe contactpersonen (directie, collega’s, bezoekers, ).
  • Je notuleert tijdens directievergaderingen en zorgt voor de opmaak van de verslagen; hierbij werk je regelmatig met informatie met een strikt vertrouwelijk karakter.
  • Je zorgt samen met je collega voor de continuïteit van de werking van het Algemeen Secretariaat.
  • Je rapporteert aan de Directeur HR & Algemeen Secretariaat.
  • Profiel kandidaat Jouw profiel

  • Je bezit minimaal een bachelor diploma en kan een ervaring van minimaal drie jaar in een vergelijkbare functie voorleggen binnen een directieomgeving bij voorkeur in een complexe organisatie.
  • Je zorgt voor continuïteit in ondersteuning van de directieleden door je betrokkenheid bij de organisatie en vanuit je passie voor snelle en accurate afhandeling van verschillende taken.
  • Je bent een teamspeler die samenwerken hoog in het vaandel draagt.
  • Een gezonde dosis assertiviteit in combinatie met een discrete, diplomatische en integere houding kenmerken je als persoon.
  • Je bent uitermate sterk administratief-organisatorisch, je hebt oog voor detail en je weet op proactieve en nauwgezette wijze invulling te geven aan je job en bewaart te allen tijde het overzicht.
  • Je bent correct en duidelijk in je mondelinge en schriftelijke communicatie, waarbij je over een goed taalgevoel beschikt (sporadisch behandelen van Franse en Engelse geschreven of mondelinge boodschappen en documenten).
  • MS Office (Word, Excel, PowerPoint, SharePoint) kent voor jou weinig geheimen en je bent een krak in snel en correct typen en je vindt eveneens snel je weg op het internet.
  • Geboden wordt Ons aanbod

  • Een gevarieerde functie met ruime verantwoordelijkheden op een hoog niveau binnen de organisatie.
  • Je komt terecht in een boeiende omgeving.
  • Voltijdse tewerkstelling.
  • Contract van onbepaalde duur.
  • Plaats van tewerkstelling

    Rode Kruis -Vlaanderen, Hoofdzetel, Motstraat 42, 2800 Mechelen.

    Interesse

    Surf naar onze website via onderstaande button en solliciteer online.

    Voeg zeker jouw motiverend schrijven en CV toe.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier