Customer Service Administrator
La Lorraine Bakery Group
Ninove
21 dagen geleden

Functie

Als Customer Service Administrator ben jij het aanspreekpunt voor onze klanten betreffende hun bestellingen bij La Lorraine.

Zo werk je actief mee aan het hoog houden van onze klantentevredenheid en help je een vlot bestellingsproces te garanderen :

  • Je biedt hulp bij online bestellingen
  • Je staat in voor de orderinput van bestellingen die via mail of fax binnenkomen en lost foutsituaties op die zich voordoen bij het verwerken van digitale orders
  • Je neemt de vraag van de klant ter harte en gaat gericht op zoek naar oplossingen
  • Je onderzoekt klachten en zorgt ervoor dat onze klant een afdoend antwoord hierop krijgt
  • Op termijn zal je ook meewerken aan projecten die te maken hebben met de workflow van het team, zoals het optimaliseren van informatieflows en het verder digitaliseren van de bestellingen.

    Profiel

  • Je beschikt over een Bachelor-diploma of bent gelijkwaardig door ervaring
  • Een 2-tal jaar in een Customer Service afdeling is vereist
  • Vlotte kennis van beide landstalen, zowel gesproken als geschreven is noodzakelijk
  • Vlot kunnen omgaan met moderne informatica toepassingen is een must
  • Praktische ervaring met SAP is een pluspunt
  • Je bent een echte problem-solver en legt vlot contact met interne departementen
  • Nauwkeurig en efficiënt werken, kenmerkt jou
  • Je bent bereid om op zaterdag te werken (1 x om de 2 weken)
  • Klantvriendelijk, stressbestendig, flexibel en pro-actief
  • Aanbod

    Ligt je passie in Customer Service maar ben je op zoek naar net dat tikkeltje meer’?

    Dan is deze job de kers op jouw taart!

    Solliciteren
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op 'Doorgaan' te klikken, ga ik akkoord met de privacy & voorwaarden van neuvoo en ga ik akkoord met het ontvangen van relevante e-mailtaakwaarschuwingen. (op elk moment annuleren) Kijk hier
    voortzetten
    Aanvraagformulier