Account Responsible events
Sepia
Beveren-Waas, Belgium
12 dagen geleden

Wie is SEPIA?

SEPIA is een expert in het realiseren van MERK VISIBILITEIT op verkooppunten (retail netwerken) en evenementen. Wij combineren een duidelijke focus op betrouwbaarheid (wij nemen de zorgen van onze klanten weg) met een dynamische cultuur die innovaties stimuleert.

Onze klanten zijn premium merken.

We hebben 4 activiteitsdomeinen : SEPIA retail, SEPIA events, SEPIA digital en SEPIA products.

Basisattitude

De SEPIA group draagt, naar haar klanten toe, volgende waarden hoog in het vaandel : kwaliteit, flexibiliteit en service.

Van elke werknemer wordt verwacht over de attitude te beschikken om daartoe een bijdrage te leveren. Concreet betekent dit : positief ingesteld, oplossingsgericht, klantgericht, teamgericht, en flexibel zijn.

SEPIA events staat in voor de realisatie van evenementen en beursstanden van grote, premium merken. SEPIA events hecht veel belang aan het materiaalbeheer voor deze klanten : zowel fysiek (reiniging, reparatie, .

  • als administratief (track & trace, webshop, ...). Na analyse van data die wordt verzameld geven we graag advies rond productie materialen, budgetoptimalisaties e.
  • a. SEPIA gaat hierbij pro-actief te werk; wij adviseren onze klanten hierover tijdens periodieke strategische meetings met alle betrokken partijen.

    Daarnaast investeert SEPIA blijvend in innovatieve oplossingen, zowel omtrent het beheer van de promotiematerialen van vandaag (materialen via de webshop, foto’s en video’s), als deze van morgen (bv.

    schermen, digitale displays, enzovoort).

    In steeds veranderende marketingstrategieën merken we dat, ook op events, een mix van digitale en fysieke materialen aanwezig zijn.

    Wij bieden een geïntegreerde aanpak en oplossingen.

    De SEPIA group is in volle groei. Om deze verder te ondersteunen zoeken wij een Account Responsible events .

    Omschrijving

    Na een inloopperiode waarin je de processen van jouw job leert kennen, word je verantwoordelijk voor het klanten- en projectbeheer van a tot z.

  • Je staat in voor de volledige opvolging van een project vanaf de opmaak en bespreking van offertes, de planning van de activiteiten tot en met de opvolging van de realisatie van het evenement of de stand.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant en neemt al zijn vragen en eventuele klachten ter harte en zorgt telkens voor een passende oplossing.

    Je rapporteert aan de commercieel afdelingsverantwoordelijke.

    Commercieel :

  • aanspreekpunt voor contacts van de klant
  • opmaak offertes
  • klachtenopvolging
  • facturatie van a tot z
  • interne prospectie bij klant
  • voorbereiding van en deelname aan strategische meetings bij klanten samen met je afdelingsverantwoordelijke
  • operationele meetings met klanten initiëren en actiepunten opvolgen
  • pro-actieve en oplossingsgerichte relatie uitbouwen met klanten
  • regelmatige rapportages naar de klanten
  • Operationeel :

  • orderverwerking en artikelbeheer (Navision ERP-systeem)
  • pro-actief stockbeheer
  • klantenbeheer / database (CRM-systeem)
  • problemsolving
  • rapportage naar klant
  • up tot date houden en eindverantwoordelijke webshop (SEPIA-eigen systeem)
  • operationele opvolging en uitvoering nieuwe projecten
  • overleg met medewerkers buitendienst, magazijn en transport
  • Profiel

  • je beschikt minimum over een bachelordiploma
  • je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring
  • je hebt een goede kennis van Office
  • je kan je vlot uitdrukken in het Frans en Engels zowel mondeling als schriftelijk
  • ervaring in ERP systemen en CRM tools is een pluspunt
  • Competenties

    Commerciële vaardigheden :

  • commercieel denkvermogen
  • communicatief
  • inlevingsvermogen in klantenproblematiek
  • flexibel in omgang met verschillende typen contactpersonen
  • Algemene vaardigheden :
  • cijfermatig
  • analytisch
  • organisatietalent en planmatig
  • IT-minded
  • zelfstandig kunnen werken
  • Aanbod

    Een boeiende job in een ambitieus en groeiend bedrijf dat het welzijn van alle medewerkers en de goede werksfeer hoog in het vaandel draagt en waarin je ruimte krijgt om jouw talenten volop in te zetten en voortdurend verder te ontwikkelen.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier