Finance & Administration Assistant
D'Ieteren
Kortenberg
10 dagen geleden

Functie :

Als lid van de administratieve cel binnen Automotive Logistics bent u verantwoordelijk voor :

  • De maandelijkse rapportering en aanvragen tot herfacturaties aan de business controller en de centrale boekhouding.
  • Het behandelen en opvolgen van de u toegewezen boekhoudkundige dossiers. U waakt hierbij dat de facturen op de correcte rekening geïmputeerd worden.
  • Indien nodig zorgt u voor de correctie ervan.

  • Opmaken van periodieke operationele en financiële analyses en rapporteringen naar uw leidinggevende
  • De jaarlijkse inventaris van het wagenpark. U bereidt deze inventaris voor, assisteert bij de afname ervan en zorgt voor de reconciliatie van de fysieke stock met de boekhoudkundige stock.
  • Profiel :

  • U beschikt over een Bachelordiploma (bijvoorbeeld in Accountancy-Fiscaliteit of Logistiek) en hebt minstens 3 jaar relevante ervaring
  • U bent vlot drietalig (NL / FR / ENG). Kennis van Duits is een pluspunt.
  • Een doorgedreven kennis van Microsoft Office is een must. Kennis van SAP is een troef.
  • U bent cijfermatig en kritisch ingesteld, denkt out-of-the-box’ en heeft aandacht voor nauwkeurigheid.
  • U bent een positieve teamplayer en beschikt over de nodige dynamiek en staat open voor polyvalentie.
  • U heeft aandacht voor deadlines en bent resultaatgericht. Hierbij bent u in staat om autonoom te functioneren en met oplossingen te komen voor de door u vastgestelde problemen.
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier