Digitaal strategisch talent
Medialaan
Vilvoorde, Belgium
22 dagen geleden

Functieomschrijving :

Meten en interpreteren van online touchpoints en vertalen naar strategische adviezen

  • Je bouwt mee aan de online-aanpak (uitbouw sites, app’s & social strategy) van de MEDIALAAN- radiomerken (Qmusic BE, Joe).
  • Je beoogt enerzijds een grotere online-consumptie én anderzijds een optimale verderzetting van de online-beleving rond onze merken.
  • Je vertaalt en interpreteert de MEDIALAAN online touchpoints, via specifieke tools, naar strategische dossiers en aanbevelingen voor de diverse diensten.
  • Je vertaalt de digitale strategie naar meetbare KPI’s en hebt vanuit jouw doorgedreven analyse een adviserende rol naar het management.
  • Enkele concrete voorbeelden :

    o Hoe evolueert het gebruik en de beleving van onze Qmusic-app?

    o Wat leeft er op social vlak’ rond onze merken en welke strategie kunnen we daarvoor uitschrijven?

    o Bereiken onze social post de juiste doelgroepen?

    o Welke content onderwerpen slaan het meest aan?

    o Welke A / B tests zijn relevant voor onze platformen?

    o Hoe kunnen we onze activaties inzetten om kwalitatieve data te genereren?

  • Naast cijfer analyse, voer je ook bijkomend onderzoek uit naar onze sites en app’s. Je initieert bv. UX-tests voor een nieuwe Joe-
  • app of je voert een kwantitatief onderzoek waaruit je een SWOT opmaakt van de Qmusic site.

  • Je evalueert onze digitale marketing campagnes & acties en stuurt ze real time bij.
  • We zijn dus op zoek naar een digital native’ die sterk analytisch is en die de passie en gedrevenheid heeft om mee te helpen bouwen aan de online strategieën van onze Radiomerken.

    Je profiel :

  • Minstens 3 jaar ervaring in een analytische functie in de digitale / online sector.
  • Je hebt een sterk onderzoeksprofiel : een analytische geest met een hoog synthesevermogen.
  • Je bent mee met de nieuwste trends in de digitale wereld, en je bent geïnteresseerd in alle vormen van online analytics.
  • Je hebt kennis van meet- en rapporteringstools (kennis van volgende tools is een plus : Google analytics, Google Data studio, Tableau, Gfk Probe, Engagor, Hotjar, Google Optimize, Visual Website Optimizer, Optimizely, Google Tag Manager ).
  • Je bent bereid om je zelfstandigheid en verantwoordelijkheid op te nemen : je krijgt de kans om te vernieuwen en je job zelf deels uit te bouwen.
  • Je beschikt over goede creatieve, communicatie- en presentatie skills.
  • Je bent iemand met veel passie en gedrevenheid.
  • Je bent klantgericht en een goede netwerker.
  • Je hebt de gave om analyse om te zetten in verstaanbare en concrete actie. Creatieve profielen zijn je interne klanten die liefst zo ver mogelijk weg blijven van data.
  • Je vindt het fijn om ook aanwezig te zijn bij belangrijke events om de teams ook daar bij te staan met real time datalearnings.
  • Solliciteren
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier