Tweetalige telefoniste
André Celis
Leuven, Belgium
8 dagen geleden

Functie

De telefoniste / receptioniste zorgt voor een klantvriendelijk eerste contact met klanten en leveranciers.

Zij voert administratieve, ondersteunende taken uit.

Taken

  • Klantvriendelijke ontvangst van externen (klanten en leveranciers)
  • Bemannen van de telefooncentrale (oproepen beantwoorden en
  • doorschakelen naar de juiste persoon)

  • Afspraken regelen via agenda
  • Verkoop & ophaling regelen van puinzakken
  • Administratie binnenkomende en uitgaande post
  • Prijsvergelijkingen nakijken
  • Aanvulling folders en dymolabels maken
  • Orders en retours opzoeken in ordas
  • Leveringsbonnen scannen en klasseren
  • Opvolgen van facturen met bestelbon op correctheid (bon aanwezig, adres
  • Profiel

  • Goede gesproken kennis van beide landstalen
  • Basiskennis van Duits en Engels
  • PC-vaardig en kennis van MS-Office
  • Sociale vlotheid en vriendelijkheid, gecombineerd met een gezonde
  • portie assertiviteit

  • Sterke administratieve capaciteiten
  • Verantwoordelijkheidszin, discretie, loyaliteit en flexibiliteit
  • Stressbestendig zijn en klantgericht zijn
  • Aanbod

    Boeiende en afwisselende functie in een dynamisch en gezond groeiend bedrijf.

    No-nonsense cultuur met respect voor initiatief en resultaatgericht.

    Wij investeren in mensen!

    Solliciteren
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier