Verantwoordelijke Boekhouding – Personeelsadministratie 100%
11.11.11
Kessel-Lo
4 dagen geleden

Functieomschrijving

De functie omvat een afwisselend takenpakket :

Financieel : als eindverantwoordelijke van de boekhouding bereid je de jaarafsluiting en de controle door de bedrijfsrevisor voor, je maakt de jaarrekening op voor de NBB, Je stelt dossiers op in functie van extra inkomsten buiten de prestatiegeneeskunde (sociale maribel, vrijstelling arbeidsprestaties, BEV, giften, ).

Financieel beleid : opmaak begroting en begrotingscontrole, advies in het kader van haalbaarheid van investeringen, liquiditeitsplanning, kascontrole.

HR : je voert de personeelsadministratie en loonverwerking in samenwerking met het sociaal secretariaat. Je verzorgt de controle en opvolging van de prestaties op basis van de planning.

Je bent 1e aanspreekpunt voor medewerkers bij vragen over loon en sociale rechten.

Administratie : je rol is breed en gevarieerd en omvat een brede waaier aan administratieve en financieel ondersteunende taken zoals o.

a. opvolging verzekeringspolissen en schadegevallen, controle op de uitvoering van de riziv-administratie en het optimaliseren van interne administratieve processen.

Je stuurt de onthaalmedewerkster en boekhoudster aan. Je fungeert als rechterhand van de directeur voor alle financieel-

administratieve aangelegenheden.

Profiel

Je hebt een professionele bachelor in een economische richting of richting personeelswerk.

Je hebt kennis van sociale wetgeving.

Je hebt minstens enkele jaren relevante ervaring in een leidinggevende rol.

Je neemt graag verantwoordelijkheid en kan prioriteiten stellen als geen ander

Je arbeidsattitude is gekenmerkt door : zelfstandigheid, leergierigheid, nauwgezetheid, flexibiliteit, betrouwbaarheid.

Discreet omgaan met gevoelige informatie is voor jou een evidentie.

Je stelt hoge eisen aan de kwaliteit van je eigen werk en streeft van nature naar verbetering van zowel jezelf als de organisatie.

Je schakelt snel tussen verschillende taken.

Je houdt je kennis en vaardigheden permanent up-to-date en bent bereid bij te scholen. Daarnaast blijf je op de hoogte van de evoluties binnen de sector.

Je kan vlot werken met excel, word, outlook.

Kennis van ICT is een pluspunt.

Je houdt van een familiale sfeer en korte communicatielijnen die kenmerkend zijn voor een kleine vzw

Wij bieden

Voltijdse functie, tijdelijk contract in kader van tijdskrediet, minstens tot eind augustus. Mogelijk kans op vast contract.

We bieden een aangenaam kader om te werken met gezinsvriendelijke uren (9h tot 16h30)

De Spiegel is kleinschalig en heeft een maatschappelijk hooggewaardeerd dienstverlenend doel

Vergoeding : maandloon (barema van de sector : 1.78SP ) + functietoeslag, vergoeding voor woon-werkverkeer en een betaalde middagpauze

Indiensttreding zo snel mogelijk

Solliciteren
Bij de favorieten invoegen
Verwijder van favorieten
Solliciteren
Mijn E-mail
Door op "Doorgaan" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
voortzetten
Aanvraagformulier