Senior Beheerder Leven
AXA
Brussel -Marnix, Belgium
64 dagen geleden

Functiebeschrijving

De contracten behandelen en een professionele relatie met de klanten en / of de makelaars onderhouden; de collega's (Professionals, Managers, IT-

entiteit) en de klanten ondersteunen en bijstaan bij de analyse van complexe problemen; leiden en deelnemen aan verbeteringsprojecten van de methode-

en werkprocedures om de klant tevreden te stellen en de kwaliteit van de dienstverlening en de productiviteit te optimaliseren.

  • Het volledige beheer op zich nemen van complexe dossiers en het aanspreekpunt voor de medewerkers zijn bij een moeilijk te beheren dossier teneinde de klant tevreden te stellen en dit mits naleving van de regels en de procedures van de organisatie.
  • Een proactief contact (telefonisch, schriftelijk of tijdens een bezoek) met de klanten en / of de makelaars verzekeren om de klanten tevreden te stellen en hen oplossingen voor te stellen in hun belang en dat van de organisatie.
  • Deelnemen aan het opstellen van de werkinstructies, de documentatie en informatie centraliseren en aan het team doorgeven en zo de kwaliteit van de dienstverlening aan de klant garanderen en verbeteren.
  • Deelnemen aan de opstartfase van nieuwe activiteiten die rechtstreeks of onrechtstreeks impact hebben op de activiteiten van het team om eigen kennis van het beroep aan te leveren en de doelstellingen van het project te behalen.
  • In bepaalde gevallen de klanten samen met de Account Manager, de Manager of de Expert niveau 2 bezoeken om te onderhandelen over de modaliteiten van het dossierbeheer (statement, termijnen.
  • en de Account Manager bijstaan bij het voorstellen van technische oplossingen om de klant tevreden te stellen mits naleving van de regels en de procedures van de organisatie.
  • Deelnemen aan het opstellen en verbeteren van de werkmethodes om een kwaliteitsvolle
  • dienstverlening te bieden en de doelstellingen van het team te behalen.

    Profiel

  • Je hebt een master of gelijk aan ervaring
  • je hebt mintens 3 jaar ervaring in Employee Benefits
  • je bent technisch maar ook communicatief onderlegd
  • Je kan goed communiceren in het Nederlands en in het Frans
  • je bent klant-, oplossing- en cijfergericht
  • je kan op een klantgerichte Assertieve manier communiceren
  • je kan je werk autonoom plannen en organiseren
  • Wij bieden

    En bovenop een ideale job .

  • een New World of Work die onder andere flexibele werktijden en werkplek benadrukt en activity based werkruimtes steunt
  • een onboardingtraject om je verwelkoming en integratie te vergemakkelijken
  • uitgebreide ontwikkelingsmogelijkheden en een grote interne mobiliteitsmarkt waardoor mogelijkheden om een boeiende AXA carrière uit te bouwen

  • een intensief well-being beleid
  • een competitief Compensation & Benefits package (met cafetariamodel) met een waaier van aantrekkelijke personeelsvoordelen : groepsverzekering, invaliditeits-
  • hospitalisatie-ongevallen verzekering, mobiliteitsvoordelen, kortingen op bank

  • en verzekeringsproducten
  • en vooral een leuke werksfeer en collega’s !
  • Solliciteren
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier