Public Procurement Officer - Master (m/v/x)
Leefmilieu Brussel
Brussels, Brussels, BE
17 uur geleden
source : Jobat

Als Public Procurement Officer - master, werk je binnen de afdeling HR en Financiën, in de dienst Overheidsopdrachten, die momenteel uit 6 personen bestaat.

Deze dienst ontwikkelt een transversale aanpak en is het aanspreekpunt en advies- en expertisecentrum inzake overheidsopdrachten voor alle afdelingen van Leefmilieu Brussel.

Je zal je expertise kunnen inbrengen in de volgende taken :

  • Je bent verantwoordelijk voor de goede uitvoering van overheidsopdrachten, alle procedures inbegrepen, vanaf het begin tot de gunning, overeenkomstig de ter zake geldende procedures en voorschriften.
  • Je stelt bestekken, analyseverslagen, informatiebrieven en alle documenten op in verband met de procedure voor overheidsopdrachten ;
  • Je staat in voor de follow-up van de dossiers via de verschillende interne procedures, van bij de verzending van het dossier doorheen het goedkeuringstraject, overeenkomstig de geldende procedures ;
  • Je ziet erop toe dat de wetgeving wordt nageleefd bij de verwezenlijking en uitvoering van de overheidsopdrachten waarvoor je verantwoordelijk bent ;
  • Je begeleidt je interne klanten en geeft hen advies in verband met het begrijpen van de wetgeving inzake overheidsopdrachten, interne procedures, of bij het opstellen van bestekken en analyseverslagen van de aanbestedingen ;
  • Je geeft interne opleidingen m.b.t. overheidsopdrachten ;
  • Je pleegt op regelmatige en gerichte basis overleg met je manager en werkt samen met de andere leden van de dienst waarvoor je, indien nodig, back-up biedt.
  • Je volgt de ontwikkelingen m.b.t. de wetgeving en deelt je expertise met je collega's. Je zult onder meer de ontwikkelingen op het gebied van duurzame overheidsopdrachten volgen.
  • Diploma* :

    Master in de rechten, of publiek management of politieke wetenschappen of andere master.

  • Kandidaten die hun diploma hebben behaald in een land buiten de Benelux kunnen aan de selectie deelnemen op voorwaarde dat hun diploma door de Vlaamse of Franse Gemeenschap werd gelijkgesteld.
  • Gelieve de erkenning van je diploma toe te voegen aan je kandidatuur.

    Ervaring :

    Minstens 1 jaar relevante werkervaring met het beheren van overheidsopdrachten.

    Kennis

  • Wetgeving inzake overheidsopdrachten
  • Bestuursrecht
  • Informaticakennis : MS Office, e-procurement, kennis van 3P-software is een troef
  • Je begrijpt gesprekken en teksten in het Frans en kunt Frans spreken.
  • Vertrouwd met de opdrachten en waarden van Leefmilieu Brussel.
  • Gedragsgerichte competenties

  • Je analyseert en integreert informatie vanuit diverse bronnen.
  • Je neemt beslissingen en onderneemt acties.
  • Je levert aangepaste adviezen aan je gesprekspartners en verwerft credibiliteit.
  • Je deelt je eigen inzichten, kennis en werkwijzen met anderen.
  • Je gaat constructief om met stress en kritiek.
  • Je kunt vlot in team werken en draagt bij tot de goede verstandhouding tussen collega’s.
  • Je handelt servicegericht naar gebruiker·ster·s of begunstigden.
  • Je toont respect voor anderen, voor de regelgeving en voor het leefmilieu.
  • Je ontwikkelt voortdurend je professionele kennis en vaardigheden.
  • Je werkt resultaatgericht en behaalt je doelstellingen.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier