Technische klantendienst Telenet
Randstad
LOMMEL
1 dag geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Callexcell, een trotse Limburgse werkgever, heeft over de jaren heen 3 vestigingen opgericht inSint- Truiden, Luik en Maastricht.

Daarnaast hebben ze ondersteuning vanuit andere locaties zoals Haasrode, Turnhout en Aartselaar. Over de verschillende projecten heen zorgen ze voor oplossingen,brengen ze mensen samen en nemen ze elke telefoon met een glimlach op! En zeg nu eerlijk, is er iets mooiers in een job dan mensen samenbrengen?

Callexcell zoekt enthousiaste klantendienstmedewerkers om hun team te vervolledigen en hun beste oortje in te zetten! Je bent op zoek naar een job waar je je communicatieve talent en technische kennis ten volle kan inzetten?

Je zoekt een servicegerichte job waar je mensen telefonisch verder kan helpen? Dan is contact center agent wel iets voor jou!Als klantendienstmedewerker behandel je op professionele wijze een brede waaier aan vragen enproblemen.

Voor dit project bied je jouw Telenet Business klanten (bedrijfsleiders, kleine zelfstandigen, ...) in elk telefonisch contact een unieke ervaring en sta je klaar met een persoonlijke service.

Je gaat ingesprek met de business klant die technische vragen heeft over zijn of haar Telenet diensten(surfen, bellen, en tv kijken).

Je zorgt voor een oplossing op maat en biedt nieuwe diensten aan diebij de klant zijn of haar Business (zaak / bedrijf) passen.

Een goede klantenservice? Dat is voor jou een evidentie! Je begrijpt het belang van klantenbinding en doet zit zelf op een vlotte en duurzame wijze.

Je bent een held in luisteren en technische problemen oplossen. Behoeften van klanten inschatten,is voor jou een tweede natuur.

Als contact center agent behandel je op professionele wijze eenbrede waaier aan vragen en problemen. Je beantwoordt technische vragen om de klant helemaalterug tevreden te maken.

Voor een call agent staat de klant echt centraal!

Profiel

  • Je bent een luisteraar. Je luistert graag en aandachtig naar mensen en denkt mee met de klant.
  • Je bent empathisch, je begripvol opstellen tegenover anderen is een echte sterkte van jou.
  • Je hebt een grote technische interesse en bent hier actief mee bezig.
  • Je bent mondeling communicatief sterk en je wilt de klant tevreden stellen. Ook goede geschreven kennis? Dat is zeker een plus!
  • Je bent zelfstandig en zoekt graag dingen uit. Je plan trekken, is voor jou geen enkel probleem!
  • Je kan omgaan met pieken in de werkdruk.
  • Je houdt ervan te werken in een 'gemeten' omgeving (klantentevredenheid,verwerkingstijden,...) omdat je het als een kans ziet om te verbeteren.
  • Je bent flexibel. Je bent inzetbaar van maandag tot vrijdag tussen 08u00 en 22u00 en op zaterdagen zondag tussen 09u00 en 22u00
  • Je kan starten op 16 / 8, 13 / 9, 11 / 10 of 8 / 11
  • Jobgerelateerde competenties

  • Behandelt : Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de productenDe klant adviseren bij zijn keuze
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Zich voorstellen aan de telefoonDe identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controlerenDe gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • Aanbod

  • Je start bij een bedrijf in volle groei
  • Groeimogelijkheden. Horizontaal of verticaal, er zijn verschillende mogelijkheden.
  • Begeleiding on- the- job en een opleiding waar je stapsgewijs klaar gemaakt wordt voor je job alsklantendienstmedewerker
  • Een voltijdse job of na de opleiding kan je overstappen naar minstens 30 uur.
  • Open werksfeer met leuke collega's waar je samen voor de toffe sfeer kan zorgen!Je wilt verdere stappen zetten in de wondere wereld van contact centers?
  • Laat dan zeker iets weten opCallForce Hasselt. Wij geven met veel plezier wat extra informatie.

    Callexcell, een trotse Limburgse werkgever, heeft over de jaren heen 3 vestigingen opgericht inSint- Truiden, Luik en Maastricht.

    Daarnaast hebben ze ondersteuning vanuit andere locaties zoals Haasrode, Turnhout en Aartselaar. Over de verschillende projecten heen zorgen ze voor oplossingen,brengen ze mensen samen en nemen ze elke telefoon met een glimlach op! En zeg nu eerlijk, is er iets mooiers in een job dan mensen samenbrengen?

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier