Customer Service Assistent
Zimmer Biomet
Brussels, Belgium
2 dagen geleden

Zimmer Biomet

Zimmer Biomet BVBA , located in Wemmel, is looking for 2 Customer Service Assistents for the region Antwerp and East Flanders.

Zimmer Biomet is one of the leading international companies in the field of medical technology. Together with more than 18,000 people worldwide we deliver medical implants to more than 100 countries.

Our innovations help treat disorders of, or injuries to, the bones, joints, and supporting soft tissues. Together with healthcare professionals, we help millions of people to live better lives.

It is our promise to look beyond what is possible and discover what is possible next and to help healthcare professionals and their patients progress to the next level.

Therefor our mission is to alleviate pain and improve the quality of life for people around the world.

Job Summary

De Customer Service focust op productlevering en probleemoplossing. Productlevering omvat ontvangst, orderverwerking en transport naar klanten.

Probleemoplossing draait rond probleemanalyse, -onderzoek en -oplossing, zowel op korte als lange termijn. In elk geval is vlotte communicatie belangrijk.

De Customer Service Assistant biedt eerstelijnsassistentie aan zowel klanten als de Sales Force, in hun contacten met de operationele werking van Zimmer Biomet Belux.

Een goede Customer Service Assistant is in alle omstandigheden een bruggenbouwer. Problemen proactief aanpakken en mogelijke oplossingen in kaart brengen is noodzakelijk, maar structurele beslissingen worden genomen door de Customer Service Supervisor.

Bevoegdheden

Zelfstandig zorg dragen voor de uitvoering van de operationele taken van Customer Service, binnen het door de Customer Service Supervisor vastgelegde kader en rekening houdend met bedrijfsbudgetten en -richtlijnen.

Verantwoordelijkheden

Zelfstandig zorg dragen voor de planning en uitvoering van de operationele taken van Zimmer Biomet Belux, in het bijzonder op het vlak van customer service, binnen de vastgelegde financiële kaders, alsook een tijdige, juiste en volledige rapportering aan de Customer Service Supervisor.

Algemene functies

  • Een waardige merkambassadeur zijn voor Zimmer Biomet Belux, zowel naar klanten als naar de Sales Force toe.
  • De wensen en belangen van klanten overbrengen aan de Sales Force.
  • Zorgen voor een excellente dienstverlening naar klanten toe.
  • Vragen van klanten beantwoorden (bv rond prijzen, leveringen, backorders, retourzendingen).
  • Opvolging van de complete sales flow voor specifieke ziekenhuizen, van order tot factuur.
  • Maandelijkse rapportering aan het management.
  • Bevoegdheden

    Zelfstandig zorg dragen voor de uitvoering van de operationele taken van Customer Service, binnen het door de Customer Service Supervisor vastgelegde kader en rekening houdend met bedrijfsbudgetten en -richtlijnen.

    Verantwoordelijkheden

    Zelfstandig zorg dragen voor de planning en uitvoering van de operationele taken van Zimmer Biomet Belux, in het bijzonder op het vlak van customer service, binnen de vastgelegde financiële kaders, alsook een tijdige, juiste en volledige rapportering aan de Customer Service Supervisor.

    Principal Duties and Responsibilities

  • Een waardige merkambassadeur zijn voor Zimmer Biomet Belux, zowel naar klanten als naar de Sales Force toe.
  • De wensen en belangen van klanten overbrengen aan de Sales Force.
  • Zorgen voor een excellente dienstverlening naar klanten toe.
  • Vragen van klanten beantwoorden (bv rond prijzen, leveringen, backorders, retourzendingen).
  • Opvolging van de complete sales flow voor specifieke ziekenhuizen, van order tot factuur.
  • Maandelijkse rapportering aan het management.
  • Expected Areas of Competence

    Languages

  • Zeer goede kennis van Nederlands en Frans, zowel gesproken als geschreven.
  • Kennis van het Engels en / of Duits is een pluspunt.
  • Personal Skills

  • Goede communicatieve vaardigheden.
  • Kunnen omgaan met werkdruk en tegenslagen.
  • Plannen en organiseren.
  • Resultaatgericht.
  • Nauwkeurig.
  • Autonoom kunnen werken
  • Pro-actief
  • Verantwoordelijkheidszin
  • Education / Experience Requirements

  • Bachelorniveau of equivalent door ervaring.
  • Een goede kennis van Microsoft Office : Word, Excel, PowerPoint.
  • Zeer goede vaardigheid met ERP- en SAP-software.
  • Professional Experience

  • Werkervaring in een customer-service-omgeving.
  • Ervaring met customer-service-software.
  • Een perfect begrip van de supply chain en de achterliggende processen.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier