IAA Service Support Manager
Egov Select
Brussel
5 dagen geleden
  • Het behandelen van incidenten geassigneerd aan de 2de lijn betreft IAA services : FAS (Federale Authentication Service), Rollenbeheer, Trust Services (Digital Signing Service, Time Stamping, )
  • Het onboarden van nieuwe FAS klanten, zowel administratieve opvolging als technische implementatie
  • Het opvolgen van terugkomende incidenten (problem management) met 3th line support / development
  • Het opstellen van de FAQ voor de eerste lijn (Service Desk) betreft de IAA services, inclusief verzorgen van informatiesessies.
  • Het in productie stellen van nieuwe releases (release management)
  • Opvolgen en optimaliseren van de e2e monitoring, proactief
  • Profielomschrijving

    Opleiding en ervaring

  • Universitair diploma of bachelor gelijkwaardig door ervaring
  • Ervaring in de overheidssector is een pluspunt
  • Kennis van BOSA is een pluspunt
  • Je hebt 3 jaar relevante professionele ervaring in volgende domeinen : Identity and Access Management Systeem- en netwerkbeheer 2nd line service support
  • Technische competenties

  • Je beschikt over een goed inzicht in technologische concepten op ICT-gebied.
  • Je hebt kennis van ITIL-principes en Agile way of working.
  • Principes zoals informatieveiligheid, toegangsbeheer, authentieke bronnen, comité informatieveiligheid, databasebeheer, GDPR, standaardisatie en terminologie zijn je bekend.
  • Kennis van TOGAF is een pluspunt
  • Kennis / ervaring met ForgeRock AM, IG Linux (Redhat) Apache / Nginx / Varnish Ansible Git / Github / Gitlab Zabbix / Grafana / Nagios MySQL
  • Kennis van ServiceNOW of gelijkaardige tools
  • Kennis van Microsoft office producten
  • Persoonlijke skills

  • Je bent een teamplayer, maar je kunt ook zelfstandig werken
  • Je bent flexibel en je houdt van uitdagingen
  • Je bent gemotiveerd om goede resultaten neer te zetten.
  • Je bent schriftelijk en mondeling zeer communicatief vaardig, naar zowel business- als technische gesprekspartners en van het operationele tot het management niveau
  • Consciëntieus en oog voor detail
  • Je bent analytisch en legt snel verbanden
  • Je bent in staat om opportuniteiten tot verbetering van de dienstverlening te detecteren, je bespreekt die met collega’s en neemt verder initiatief
  • Je bent stressbestendig en kunt tegen deadlines aan werken
  • Je kan je inleven in de noden en problemen van klanten en zorgt voor oplossingen die goed zijn voor zowel de klant als de eigen organisatie
  • Talenkennis

  • Je beschikt over een grondige praktische kennis van het Frans om aan meetings deel te kunnen nemen en te overleggen met collega's
  • Kennis van technisch Engels is onontbeerlijk
  • Wij Bieden

    Wil je in een boeiende omgeving werken met uitdagingen die verbonden zijn aan de informatisering van diensten en daarbij ook nog een meerwaarde creëren voor de maatschappij ?

    Dan is een ICT job binnen één van onze openbare diensten een job voor jou. We streven naar een gezonde balans tussen werk en privé (bijvoorbeeld dankzij de mogelijkheid van telewerken, flexibele werkuren, gemakkelijk bereikbare gebouwen) en bieden een marktconform salaris - inclusief een hele reeks extralegale voordelen.

    Deel deze vacature via

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier