First Line Support Professional
AGO Jobs & HR
Lokeren, Oost-Vlaanderen, BE
1 dag geleden
source : Jobat

Voor één van onze klanten, gesitueerd in het Waasland, kijken we momenteel uit naar een Phone Support Professional.Deze medewerker fungeert als eerste aanspreekpunt op gebied van technische ondersteuing voor klanten en sales.

In verdere fase zal hij / zij technische problemen van op afstand proberen te verhelpen, of een collega van het serviceteam mobiliseren.

In tussentijd worden de administratieve procedures niet uit het oog verloren.Hij / zij zal zelf ook leveranciers contacteren om technische problemen aan te kaarten.

Indien nodig gaat de medewerker on site bij de klant om de aard van het probleem correct te kunnen inschatten.

Je hebt minstens een A2 diploma.Je hebt een uitstekende kennis van het Nederlands en van het Frans en / of van het EngelsJe bent klantgericht en diplomatisch aangelegd.

Je hebt een uitgesproken interesse in techniek, idealiter elektronica. Je blinkt uit door jouw analytisch inzicht en probleemoplossend vermogen.

Solliciteren
Bij de favorieten invoegen
Verwijder van favorieten
Solliciteren
Mijn E-mail
Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
voortzetten
Aanvraagformulier