Business Process Coordinator Procure to Pay & Source to Contract
Vynova Group
Tessenderlo, Limburg , BE
3 dagen geleden

Functie

Als Business Process Coordinator heb je een essentiële rol in het verbeteren van de activiteiten en resultaten van onze Procure to Pay en Source to Contract activiteiten in onze 5 vestigingen.

In jouw rol zal je (kleine en grote) projecten leiden en uitvoeren die de verdere optimalisering van de processen binnen Vynova faciliteren.

Taken :

  • Je analyseert en vertaalt de behoeften m.b.t. PtP en StC naar bruikbare oplossingen om bedrijfsprocessen te verbeteren.
  • Je werkt nauw samen met de Business Processes Owner voor goedkeuring van de individuele businesscases en het implementatieplan, met een initiële focus op :

    o Een rapportagedashboard opbouwen op basis van KPI’s

    o Ontwikkelen en verbeteren van procesbeschrijvingen en -procedures

    o Werken aan de standaardisering en consolidatie van processen

    o Ondersteuning van de selectie en implementatie van geavanceerde

  • e-)procurement tools;
  • Je implementeert en coördineert wijzigingen binnen de processen en documenteert deze wijzigingen om een succesvolle implementatie te realiseren die voldoet aan de eisen.
  • Je werkt nauw samen met de IT-organisatie om ervoor te zorgen dat de processen worden ingebed in de systeemprocedures;
  • Je initieert, beheert en volgt projecten op en garandeert dat het project wordt gerealiseerd binnen de kwalitatieve en budgettaire normen, rekening houdend met de beschikbare tijd en middelen Je gebruikt hiervoor de Vynova Excellence / Lean Six Sigma methodologie;
  • Je blijft op de hoogte van de evoluties en ontwikkelingen op het vlak van IT-toepassingen om je expertise up-to-date te houden;
  • Je gaat relaties aan met belangrijke stakeholders en interne klanten en onderhoudt deze;
  • Je houdt alle documentatie van processen, wijzigingseisen en projecten up-to-date;
  • Je bent verantwoordelijk voor het naleven van richtlijnen en regels rond VGM en ISO (ISO , ISO , ISO , );
  • Je rapporteert aan de Supply Chain Excellence Manager.
  • Profiel

  • Je beschikt over een Masterdiploma in een economische richting of bent gelijkwaardig door ervaring. Je hebt minimum 5-tal jaar ervaring in procurement;
  • Je hebt idealiter ervaring opgedaan als Strategic Buyer of Category Manager in een internationale context en bent vertrouwd met PtP (Procure to Pay), S2C (Source to Contract) en SRM ( Supplier Relationship Management) processen en procedures;
  • Je hebt een goede kennis van SAP en MS Office. Kennis van e-procurement tools is een pluspunt;
  • Je stimuleert innovatie en weet anderen te overtuigen van je aanpak;
  • Kennis van de Excellence / Lean Six Sigma methodologie is een voordeel;
  • Je hebt een sterk business & analytisch inzicht en hebt stevige project management- & proces improvement skills;
  • Je werkt graag met mensen en motiveert je projectleden om samen te werken in je project(en);
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Engels & Nederlands. Kennis van Duits en / of Frans is een pluspunt;
  • Je bent bereid om beperkt te reizen.
  • Wij bieden

  • Een dynamische werkomgeving met veel ruimte voor eigen initiatief.
  • Uitgebreide begeleiding op de werkvloer en verschillende mogelijkheden om je verder te ontwikkelen.
  • Een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier