Customer Service Officer
Page Personnel
Leuven, Vlaams-Brabant, België
17 dagen geleden
source : Jobat

De belangrijkste taken van de Customer Service medewerker :

  • je bent verantwoordelijk voor het hele proces van order t.e.m. levering .
  • je bent de interne contactpersoon voor jouw klanten per mail & telefoon (Nederlands en Frans)
  • je volgt bestellingen op en houdt klantengegevens in de database up to date..
  • je bent verantwoordelijk voor het oplossen van problemen en opvolgen van klachten.
  • je staat in voor de facturatie en de opvolging van prijzen en promo's.
  • je geeft advies aan klanten i.v.m. producten, prijzen en informeert hen i.v.m. de status van hun orders.
  • De ideale Customer Service medewerker :

  • Zeer goede kennis van Nederlands en Frans , gesproken en geschreven
  • eerste ervaring in een klantgerichte functie (customer service, customer care, administratief-commercieel medewerker, ...)
  • goede basiskennis van Ms Office
  • communicatief sterk en klantgericht
  • positief ingesteld
  • nauwkeurig werk en goed in prioriteiten stellen
  • leergierig en proactief
  • goede teamspirit
  • Secundair onderwijs

    De Customer Service medewerker komt terecht in een leuke, stabiele omgeving en maakt deel uit van een hecht team.

    Je krijgt de kans om jezelf verder te ontplooien binnen een gevarieerde functie waar ruimte is voor eigen inbreng.

    Daarnaast ontvang je een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier