werfleider
Wegenen Verkeer
Antwerpen
6 dagen geleden

Onze organisatie

Het Agentschap Wegen en Verkeer beheert ongeveer 7000 km gewest- en autosnelwegen en ruim 7700 km fietspaden.

De afdeling Wegen en Verkeer Antwerpen is verantwoordelijk voor het aanleggen, onderhouden en beheren van de gewestwegen, fietspaden en autosnelwegen in de provincie Antwerpen en de wegtunnels in heel Vlaanderen.

Jouw takenpakket

Als werfleider zal je binnen onze afdeling een bijdrage leveren aan de opstart en de uitvoering van investeringsprojecten, met inbegrip van de bewaking van de kostprijs (vanaf de ontwerpfase).

Vanuit je eigen bouwkundige specialisatie zorg je voor het voorbereiden en opmaken van plannen, ontwerpen of studies en volg je de uitvoering ervan op.

Concreet wil dit zeggen : het begeleiden, nakijken en opstarten van projectontwerpen (al dan niet in samenwerking met studiebureaus, interne en externe projectpartners, zoals De Lijn, gemeenten, politie, Vlaamse administraties, ), en het opvolgen en afwerken, zowel technisch als financieel, van de uitvoering van de projecten.

Het is de bedoeling veilige, kwalitatieve ontwerpen en uitvoeringen te realiseren, binnen het vooropgestelde budget (o.a.

hoeveelheden, te gebruiken materialen, manier van uitvoering, fasering).

Als werfleider Antwerpen kan je ingezet worden voor de opvolging van werken in de hele provincie, al zal de nadruk liggen op regio Antwerpen.

Jouw profiel

  • Je beschikt over een masterdiploma industriële wetenschappen (industrieel ingenieur), bij voorkeur optie bouwkunde.
  • Je beschikt over een masterdiploma gecombineerd met minstens 2 jaar ervaring wegenbouwprojecten.

    Je hebt bij voorkeur kennis van de technische voorschriften en regelgeving, gangbaar voor de wegenbouw in het Vlaamse Gewest (Standaardbestek 250, wetgeving op overheidsopdrachten, verkeersreglementering, vergunningen, ).

    Ons aanbod

    Bij het Agentschap Wegen en Verkeer werk je mee aan de mobiliteit en verkeersveiligheid in Vlaanderen. Je maakt deel uit van een organisatie die resultaatsgerichtheid weet te combineren met een menselijke werkomgeving.

    Naast het meewerken aan tal van boeiende projecten krijg je een mooi en competitief loon aangevuld met o.a. maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, gratis woon-

    werkverkeer met openbaar vervoer, 35 vrij te kiezen vakantiedagen, vrijaf tussen Kerstmis en Nieuwjaar, glijdende werkuren en de mogelijkheid tot telewerk.

    Je bruto aanvangssalaris bedraagt minimaal € 3.204,70 (0 jaar ervaring - salarisschaal A111) en relevante privé-ervaring of ervaring als zelfstandige kan onder bepaalde voorwaarden verloond worden.

    Hoe solliciteren

    Solliciteren kan tot en met 22 oktober 2019 door je CV en motivatiebrief in te sturen via de sollicitatieknop op deze pagina.

    Meer weten

    Voor meer informatie kan u het selectiereglement in bijlage bekijken.

    Voor extra informatie over de inhoud van de functie kun je contact opnemen met

    E-mail :

    Voor extra informatie over de deelnemingsvoorwaarden en selectieprocedure kun je contact opnemen met

    Kirsten Wilberts

    Intern consultant HRM selectiedeskundige, afdeling Organisatie

    E-mail : Bijlagen

    Bijlagen

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier