Administratief bediende
Actief Interim Oudenaarde
Kruisem, Oost-Vlaanderen, België
15 uur geleden
source : Jobat

Bij deze firma kom je terecht in een team van collega's bij wie je altijd terecht kan en er ook ruimte is voor een leuke babbel!

Naast dit krijg je ook een gevarieerde takenpakket :

  • Telefonisch contact met de klanten
  • Doorverbinden van collega's
  • Verwerken van de bestellingen
  • Voorbereiden van offertes
  • Mee opvolgen van het bouwproces van de klanten (start van de werken, opvragen van de vergunningen, planningen, verwerking van de werfverslagen, ...)
  • Opvolgen van de algemene mailbox
  • Secundair diploma of bachelor office management
  • Je bent communicatief sterk en vlot
  • Je kan gestructureerd te werk gaan
  • Vast uurrooster (telkens van 8u tot 12u en van 13u tot 17u).
  • Bereikbaar met het openbaar vervoer (op 10 minuten wandelafstand van het station).
  • Pas afgestudeerden komen ook in aanmerking.
  • Permanente bijscholing.
  • Verloning is te bespreken bij de sollicitatie.
  • Vaste job na geslaagde periode via interim.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier