Technical Support Specialist JUNGHEINRICH
A PRIORI
Keizerslaan, Brussel, BE
5 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Als Technical Support Specialist ben je verantwoordelijk voor de technische ondersteuning van onze service techniekers. Je verwerft hiervoor de nodige technische kennis van de Jungheinrich product portfolio.

Enerzijds ondersteun je onze service techniekers telefonisch en geef je technisch advies bij moeilijke klantenproblemen (remote / helpdesk) met als doel deze zo efficiënt mogelijk op te lossen.

Indien nodig ben je bereid on-site support te verlenen in samenwerking met de service techniekers. Anderzijds stuur je continu de technische kennis van de service organisatie bij met als doel de efficiëntie en klantentevredenheid te verhogen.

Je blijft up-to-date omtrent nieuwe productintroducties en nieuwe technologiëen. Aan de hand van een opleiding / e-training breng je de service techniekers de nodige kennis bij.

Dit stelt hen in staat om klantenproblemen adequaat op te lossen. Indien klantenproblemen niet lokaal kunnen opgelost worden, coördineer je de opvolging in samenspraak met het support team in het hoofdkwartier van Jungheinrich in Duitsland.

Je bent werkzaam in het Technical Service Team van het departement After Sales en rapporteert aan de Technical Support & Training Manager.

Het gedeeltelijk telewerken ligt binnen de mogelijkheden.

Met meer dan 60 jaar ervaring is Jungheinrich één van 'werelds' toonaangevende bedrijven in intralogistiek. Jungheinrich is Europees marktleider op het gebied van intern transport en opslagsystemen, van trucks tot en met complete magazijninrichtingen voor distributiecentra.

Werken bij Jungheinrich betekent dus werken bij een dynamische onderneming met in totaal meer dan 18.000 medewerkers in 40 landen.

Daarnaast heerst bij ons de collegiale sfeer van een familiebedrijf. Met goede arbeidsvoorwaarden en volop kansen om je verder te ontwikkelen.

In 2020 realiseerde het bedrijf wereldwijd een omzet van € 3,8 miljard. De Belgische vestiging in Leuven telt 240 medewerkers en realiseerde een omzet van € 77 miljoen bij grote accounts zoals o.

a. Delhaize, Aldi, Katoennatie, Atlas Copco, Ceva, DSV en vele kleinere.

Om de ambitieuze groeidoelstellingen te kunnen realiseren, is Jungheinricht op zoek naar een Technical Support Specialist (m / v).

Profiel

  • Je hebt bachelor diploma elektro-mechanica of een andere technische richting, of je hebt een vergelijkbaar niveau door ervaring.
  • Je bent analytisch ingesteld en combineert dit met een pragmatische aanpak.
  • Je bent geduldig en stressbestendig en handelt oplossingsgericht.
  • Je bent gedreven en gemotiveerd en hebt gevoel voor verantwoordelijkheid.
  • Als teamplayer werk je makkelijk samen met alle interne afdelingen.
  • Je bent servicegericht en kan je flexibel aanpassen aan verschillende gesprekspartners.
  • Je hebt een gezonde zin voor humor.
  • Je bent vlot tweetalig (NL / FR), en beschikt over een gedegen kennis van het Engels. Kennis van het Duits is een pluspunt.
  • Persoonsgebonden competenties

  • Leervermogen hebben
  • Zelfstandig werken
  • Omgaan met stress
  • Zich kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden (flexibiliteit)
  • Klantgerichtheid
  • Aanbod

    Je komt terecht in een sterk commercieel team waar een weinig hiërarchische, no-nonsense overlegcultuur heerst en waarbij zelfstandigheid, teamspirit en korte communicatielijnen centraal staan.

    Je krijgt de kans om doorgedreven trainingen te volgen en ontvangt een competitief salarispakket bestaande uit een brutoloon aangevuld met diverse extralegale voordelen.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier