Beheerder Informaticaprojecten COD
Le Centre Hospitalier Universitaire Brugmann
Brussel, BE
5 dagen geleden

Het Universitair Verplegingscentrum Brugmann, openbaar ziekenhuis binnen het iris netwerk en het UZC Brussel, is uitgerust met een breed ziekenhuisaanbod (drie complementaire sites) en beschikt over een specifieke architectuur die constant evolueert.

Door haar sterke maatschappelijke persoonlijkheid, ijvert het UVC Brugmann voor het behoud van toegang tot de beste zorgen voor alle patiënten, zonder enige discriminatie.

Het ziekenhuis bundelt een grote diversiteit aan loopbanen, soms onvermoede : geneesheren, verpleegkundigen, paramedici, bedienden, werklieden,

Het UVC Brugmann is geregeld op zoek naar gemotiveerde medewerkers die garant staan voor de waarden van de instelling.

Zoekt u werk in de medische sector om er kwaliteitsvol werk te verrichten ? Wij bieden u de mogelijkheid om binnen een dynamisch team te evolueren met de mogelijkheid u verder te vormen en een expert te worden in uw vakgebied.

Onze ambitie ? Door een gepaste omkadering u een stimulerende werkomgeving waarborgen, mede dankzij het bevorderen van loopbaanontwikkeling, erkenning van inzet stimuleren, het invoeren van een evaluatiecultuur (feedback) en een doelgericht managementsbeleid.

Opdrachten

  • De beheerder van de projecten analyseert en neemt projecten voor zijn rekening die met de uitvoering van informaticaoplossingen te maken heeft, op een breed functioneel en complex gebied
  • De beheerder van de projecten waarborgt vooral de rol van adviseur en wat betreft de expertise op zijn gebied of zijn specialiteit
  • De projectverantwoordelijke speelt hoofdzakelijk de rol van coördinator tussen de verschillende ontvangende partijen : de leverancier, de verbruikersdienst en de informaticadienst
  • Relatie leverancier : Vaak houdt de geplaatste software verband met een leverancier. Het gaat er dus om, om deze acties te voorzien en op te volgen.
  • Deze betrekking vereist : de planning te beheren,de begroting te voorzien en te controleren,zich van de naleving op de contracten te verzekeren,de rekeningen te valideren,de beschrijving en de oplossing van de problemen door de leverancier te waarborgen.

  • Relatie verbruiker : De software wordt in één of meer diensten van het ziekenhuis geplaatst. Deze betrekking vereist : de planning te beheren,de uitvoering van de actieplannen te formaliseren en op te volgen,bijstand te bieden aan de organisatie van de betrokken diensten,de parametrisering van de software te coördineren,deel te nemen aan de ontwikkeling en uitvoering van procedures.
  • Toelatingsvoorwaarden

  • Houder zijn van een universitair diploma in informaticabeheer of gelijkgesteld (licentiaat of master) of over 3 jaar anciënniteit in de graad B en een graduaat / bachelor in Informaticabeheer beschikken
  • Beschikken over een aantoonbare ervaring in projectbeheer
  • Voldoen aan de wettelijke voorwaarden van tweetaligheid (geslaagde SELOR-proef)
  • Slagen voor het selectie- en / of bevorderingsexamen
  • Voldoen aan de profielvoorwaarden
  • Vereist profiel voor de functie

  • Kennis van een methodologie projectenbeleid (Prins 2, AGILE, PMI, ...)
  • Kennis van database systemen, netwerken en servers, hoofdzakelijk Microsoft
  • Kennis van een ziekenhuis informatiesysteem vormt een troef
  • Autonomie wat betreft bepaalde doelstellingen op middellange termijn
  • Inzicht in de organisatie van het ziekenhuis
  • Georganiseerd, methodisch en strikt
  • Capaciteit om samen te werken, didactische samenwerking met de verschillende ziekenhuisactoren
  • Communicatief, analyse, conceptualisatie en synthesevaardigheden met betrekking tot problemen en oplossingen
  • Initiatief, anticipatie, proactieve methode en naleving van de termijnen
  • Een ervaring in team management vormt een troef (leiderschap)
  • Hiërarchie : Informaticadirectie

    Uurrooster : 38uur / week, deelnemen aan een oproepbare wachtrol binnen de informaticadienst

    Indiensttreding : onmiddellijk

    U hebt een goede kennis van de tweede landstaal of u bent bereid die te verwerven (intern georganiseerde taalcursussen tijdens de werkuren, mogelijkheid om een Selorpremie voor tweetaligheid van € 150 bruto te krijgen mits u het taalcertificaat van Selor artikel 10 of 12 kunt voorleggen).

    Aanbod

  • Een voltijds contract van onbepaalde duur voor 38 uur per week met een baremaschaal van de openbare sector (sociaal charter) Gelijkgesteld met de graad van : Administratief secretaris Adjunct Raadgever Voltijdse jaarbedragen : Weddeschaal (sociaal handvest) : A1-A4
  • Min. : 37 418,21 € geïndexeerd (index 1.7410)

    Max. : 65 812,03€ geïndexeerd (index 1.7410)

    Het maximum wordt bereikt na 27 jaar geldelijke anciënniteit.

  • Extralegale voordelen : maaltijdcheques ter waarde van € 7,30;voorkeurstarieven voor medische zorg in alle ziekenhuizen van het IRIS-net (voor u, uw partner, uw familieleden ten laste in opgaande of neergaande lijn);
  • een tussenkomst (80 %) in de kosten voor het openbaar vervoer en / of een fietsvergoeding;een jaarlijkse aanmoedigingspremie;
  • een maandelijkse tweetaligheidspremie van € 150 bruto (mits u het taalcertificaat van Selor artikel 10 of 12 kunt voorleggen);
  • 24 wettelijke vakantiedagen en 5 extralegale vakantiedagen (+ verschillende dagen omstandigheidsverlof);
  • talrijke carrièremogelijkheden binnen een groot netwerk (IRIS);
  • een integratietraject op maat om u te ondersteunen in uw nieuwe functie;
  • een opleidingsprogramma dat u de kans biedt om te groeien in uw loopbaan."
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier