Thuiswerk | Tweetalige Helpdesk Medewerker 24+ (KBC) NL/FR
Start People Call & Customer Support A'pen
KORTRIJK, BE
6 dagen geleden

Description

  • Ben je een communicatief persoon, zowel in het Nederlands als in het Frans?
  • Kan jij vier dagen van thuis uit werken en één dag vanuit het kantoor in Berchem?
  • Interesseert Mobile Banking (en alles hieromtrent) jou?
  • Heb je een passie voor het helpen van bedrijven?
  • Dan ben jij misschien de persoon die we zoeken!

    Voor onze bekende klant KBC (24+) zijn opzoek naar helpdeskmedewerkers !

    Wat zijn je taken?

  • Je staat in voor de eerstelijnsopvang van binnenkomende telefoons, e-mails en chatoproepen waarbij je de professionele klanten en collega’s van de kantoren ondersteunt op het vlak van installatie, configuratie en gebruik van de aangeboden producten elektronisch bankieren.
  • Je helpt bedrijven op vlak van technische problemen bij (eerste) gebruik én zorgt voor functionele begeleiding bij de verschillende toepassingen voor digitaal bankieren.
  • Voor niet-courante problemen krijg je ondersteuning van een gespecialiseerde collega (tweedelijn) of Kwaliteitscoach.
  • Naast kennis staat klantenbeleving op elk ogenblik centraal.
  • We voorzien een opleidingstraject (training, peterschap, testen) om je klaar te stomen.
  • Leergierigheid en continue zelfontwikkeling (tijdens dalmomenten) zijn een must om bij te blijven
  • Company

    24+ is gevestigd te Berchem (Antwerpen) en is een joint venture van KBC en VAB Groep.

    Wij zijn het Customer care center van KBC. We staan in voor een brede waaier aan klantencontacten van niet-commerciële aard voor KBC : we bieden gebruikersondersteuning, administratieve en technische ondersteuning aan klanten, kantoormedewerkers, verzekeringsagenten en medewerkers van KBC Live.

    In al deze communicatie staat steeds de kwaliteit van de interacties centraal. Bij interne zowel als externe contacten is het ons doel om een positief gevoel achter te laten en zo bij te dragen aan het sterke imago van de producten en diensten van KBC.

    Deze klantbeleving is wat we onze plusfactor noemen!

    Profile

    Onze ideale helpdeskmedewerker voldoet aan volgende voorwaarden :

    Bachelorniveau of gelijkwaardig door ervaring.

    Je bent perfect tweetalig, Nederlands en Frans.

    Je bent communicatief en klantgericht.

    Je bent enorm leergierig en je houdt van analytische vraagstukken.

    Je hebt sterke interesse in online bankieren en de digitale vooruitgang.

    De wereld van B2B schrikt je niet af.

    Je beschikt over een elementaire kennis m.b.t. PC-begrippen en Windows. Kennis van Mac-OS biedt een meerwaarde. Je hebt affiniteit met het internet-gebeuren.

    Pluspunten : schriftelijke vaardigheden, bijkomende kennis van Engels en / of Duits.

    Offer

    Wat kan je verwachten eens je als helpdeskmedewerker start bij 24+?

  • Flexibiliteit! Je werkt van maandag tot vrijdag tussen 8h en 22uur. Daarnaast werk je 1 zaterdag per maandag van 9h tot 17h.
  • Je krijgt je rooster zeer ruim op voorhand (Je werkt in vier vaste shiften)
  • Mogelijkheid om na opleiding 4 dagen van thuis uit te werken en 1 dag vanuit het kantoor in Berchem.
  • Een groeiende en snel evoluerende organisatie met doorgroeimogelijkheden.
  • Een omgeving waar initiatief nemen sterk wordt geapprecieerd.
  • Een groep met toffe sfeer en oog voor persoonlijk welzijn.
  • Marktconform loon (13,24 euro bruto per uur voor NL / FR) met extralegale voordelen (maaltijdcheques twv 6,8 euro per gewerkte dag), fietsvergoeding, vergoeding openbaar vervoer aan 100%.
  • Daarnaast ook een tweetaligheidspremie twv 70 euro bruto per maand.

  • Aantrekkelijke KBC-groepsverzekering en interessante KBC- en VAB-personeelsvoordelen eens je een vast contract hebt.
  • Een zeer aangename werkplek, zowel qua omgeving als sfeer.
  • Uitstekende opleiding (4 weken) en jobbegeleiding. Opleiding is voltijds.
  • Opstart 02 / 08 / 2021
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier