Office Assistant in Lier
Bright Plus Mechelen
Lier, Antwerpen, België
1 dag geleden
source : Jobat

Voor een boekhoudkantoor te Lier zijn wij op zoek naar een Office Assistant.

Hieronder vind je alvast een greep uit jouw takenpakket :

  • Je staat in voor het onthaal en het verwerken van correspondentie (telefoon, mail, post en fax)
  • Je beheert de agenda van de zaakvoerder
  • Je organiseert de vergaderingen en beheert de vergaderruimtes
  • Je bent verantwoordelijk voor de kantoorbenodigdheden
  • Je houdt de website en sociale media up-to-date
  • Je staat in voor de algemene administratie en bent het aanspreekpunt voor de leveranciers
  • Je vertaalt teksten van in het Frans en het Engels
  • Jouw profiel :

  • Je hebt een Bachelordiploma op zak
  • Je hebt een eerste relevante ervaring achter de rug
  • Je hebt een sterke kennis van het Frans en het Engels
  • Je kan vlot werken met MS Office en sociale media
  • Van nature ben je communicatief, vriendelijk en enthousiast
  • Bovendien ben je administratief sterk en heb je een vlotte pen
  • Je gaat professioneel, discreet, correct en nauwkeurig te werk
  • Verder ben je proactief, verantwoordelijk en leergierig
  • Ten slotte ben je een teamplayer, wat je zelfstandigheid niet uitsluit
  • Onze klant biedt jou een voltijdse functie aan binnen een klein en hecht team, waar je heel zelfstandig kan werken. Daarnaast mag je rekenen op een aantrekkelijk loon aangevuld met een groepsverzekering.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier