Beheerder Middelgroot Kantoor (Kantoor Overijse)
bpost
Vlaams-Brabant, Belgium
9 dagen geleden

Doel van de functie

Realiseren van de commerciële en service-objectieven binnen het kantoor (klantencontacten tussen de 25% en 75% van de rangschikking volgens klantencontacten en aantal commerciële medewerkers van 3 tot en met 7).

Bewaken en verzekeren van een professionele en kwaliteitsvolle uitvoering van de processen teneinde de nodige operationele efficiëntie, productiviteit en klantentevredenheid te realiseren met een dynamisch en gemotiveerd team.

Taken & verantwoordelijkheden

  • Ontwikkelen van de verkoop van een breed tot volledig gamma producten en diensten aangeboden in de Retailkantoren : Verwezenlijken van commerciële objectieven door ze te vertalen in wekelijkse / dagelijkse doelstellingen (TOP 5-
  • activiteiten) voor de commerciële medewerkersCoördineren, uitvoeren en opvolgen van de verkoopacties en marketingcampagnes volgens de commerciële richtlijnen van de Cluster manager (telefonische opvolging, opvolging leads, )Verkopen en promoten van de producten en diensten van bpost en haar partners (bpost bank, Western Union, Electrabel, )Opvolgen van de klantenportefeuille van het kantoor in samenwerking met de klantenadviseur (CRM, klantenfiches, ), door klanten te contacteren en afspraken te beleggenStimuleren en opvolgen van de verkoop in het kantoor met behulp van centraal ontwikkelde technieken en instrumenten (vb.

    Best Seller)Uitvoeren van courante postale en financiële transacties

  • Bewaken en vergroten van de klantentevredenheid : Stimuleren van een kwaliteits- en klantgerichte attitude bij de commerciële medewerkersOpvolgen van de vastgestelde KPI’s inzake klanttevredenheid (wachtrijen, pro-
  • activiteit, vriendelijkheid, Mystery shopping resultaten, tevredenheidsenquêtes ) en het nemen en opvolgen van corrigerende actiesInformeren en adviseren van de klanten inzake de producten en diensten van bpost, financiële producten en producten van partners of erop toezien dat klanten correct geïnformeerd en geädviseerd worden inzake de producten en diensten van bpost, financiële producten (MiFID compliant) en producten van partners (indien klantenadviseur aanwezig)Verzekeren van de lokale opvolging van klachtenbehandeling

  • Bewaken en verhogen van een kwaliteitsvolle service en operaties : Toezien op en optimaliseren van de kwaliteit van de processen en operaties ten opzichte van de vastgestelde KPI's : toegankelijkheid van diensten, werkmethoden, processen en procedures, veiligheidsnormen, welzijn op het werk, .
  • Optimaliseren en opvolgen van de wachtrijenToezien op een correcte toepassing van de boekhoudregels, compliance regels en interne controle regels die aan de onderneming toelaten zich te beschermen tegen financiële en operationele risico'sWaken over de veiligheid van de werkomgeving en over een correct gebruik van de infrastructuur en van het materieelSamenwerken met de Cluster manager met betrekking tot operationele en infrastructuur aangelegenheden

  • Ontwikkelen van een dynamisch en gemotiveerd team : Motiveren van de commerciële medewerkers bij de realisatie van verkoopsacties, afwikkelen van verkoopsopportuniteiten en transactiesHet opzetten, voorbereiden en animeren van structurele overlegmomenten met de commerciële medewerkersVoeren van functioneringsgesprekken en evaluatiegesprekken met de medewerkers waarvoor hij hiërarchisch verantwoordelijk is, in samenwerking met de ClustermanagerIdentificeren van de opleidingsbehoeften van de commerciële medewerkersBevorderen van de teamwerking met aandacht voor de commerciële en service objectievenUitvoeren van de personeelsplanning uitgewerkt door de regionale grafiek
  • Deelnemen aan de ontwikkeling van de netwerkstructuur bij de verankering van projecten binnen het Retail netwerk.
  • Bachelor

    Minstens 2 jaar op commercieel en operationeel vlak en in People Management.

    Ervaring & technische vaardigheden

    Grondige kennis van de producten en de diensten en de procedures alsook van de verkoopstechnieken en de specifieke informaticatoepassingen

    Wet Willems, Wet Cauwenberghs en module kredietbemiddeling zijn een pluspunt.

    Talenkennis

    Grondige kennis van de tweede landstaal

    Ons aanbod

    Wij bieden een brede waaier aan toekomstperspectieven, snelle doorgroeimogelijkheden en professionele opleidingen in een werkomgeving waar competenties primeren en met aandacht voor gelijke kansen en diversiteit.

    En dit alles met een competitief salaris en tal van extralegale voordelen.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier