Medewerker directie secretariaat en personeelsdienst
Technisch bureau verbrugghen | BTV
Berchem, BE
11 dagen geleden

Taken en verantwoordelijkheden Als medewerk(st)er van het directiesecretariaat

Ondersteun je de administratieve directie (agendabeheer, zaalreservatie, opvolgen projecten, brieven opstellen )

Maak je vertalingen Nederlands-Frans.

Ben je, samen met jouw collega's verantwoordelijk voor de aanwerving van nieuwe collega’s.

Ben je het aanspreekpunt van de interimkantoren.

Volg je de personeelsdossiers op.

Adviseer je het personeel in verband met sociale wetgeving.

Profiel kandidaat Jouw profiel als medewerk(st)er directiesecretariaat

Je behaalde minstens een diploma secundair onderwijs (A2).

Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden.

Je hebt een perfecte kennis van het Nederlands en een zeer goede kennis van het Frans.

Je hebt oog voor detail en een sterk concentratievermogen.

Kennis van sociale wetgeving is een pluspunt.

Je bent punctueel, accuraat, georganiseerd en zelfstandig.

Geboden wordt Wij bieden je een uitdagende voltijdse job van onbepaalde duur als administratief medewerker in een stabiel bedrijf in volle expansie met :

  • Intensieve, administratieve begeleiding.
  • Een autonome en gevarieerde functie met verantwoordelijkheid.
  • Een aantrekkelijke verloning en extralegale voordelen.
  • Een goed evenwicht werk / privé
  • Vooral bieden we jou een job in eigen regio!

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier