Als Boekhouder AZ bestaat jouw functie uit de volgende taken :
Follow up en de goedkeuring van facturen
De wekelijkse betaling van facturen voorbereiden
Het opstellen en betalen van kredietnota's
De maandelijkse BTW-aangifte en Intrastat voorbereiden
Voorbereiding van de informatie voor de buitenlandse BTW-aangifte (voor de externe belastingsadviseurs)
Je zal de contactpersoon zijn voor alle BTW-gerelateerde zaken
Maandelijkse reconciliatie van de intercompany balansen
Je staat in voor de uitvoering van de maandelijkse en driemaandelijkse afsluitingen (salarisadministratie, afschrijvingen, wisselkoersherwaardering, overlopende rekeningen, loonsvergelijking, etc.)
Je zal assisteren bij het opstellen van de jaarrekening en belastingaangifte
Ben jij in het bezit van de volgende eigenschappen? Dan is deze functie zeker iets voor jou.
Je hebt een bachelor Accountancy-Fiscaliteit op zak / evenwaardig door ervaring
Je hebt reeds enkele jaren ervaring in de boekhouding
Je hebt een goede kennis van MS Office. SAP is een pluspunt.
Communicatief ben je erg sterk in het Nederlands en het Engels. Een goede kennis van het Spaans / Italiaans is zeker een pluspunt.
Je hebt een proactieve ingesteldheid, bent punctueel en kan goed om met deadlines.
Bij de favorieten invoegen
Verwijder van favorieten
U moet zijn aangemeld bij uw account om deze taak aan uw favorieten toe te voegen. Klik op "Doorgaan" om u aan te melden of een nieuw account aan te maken. U krijgt dan toegang tot uw favorieten via onze website of vanuit de neuvoo mobiele app.
voortzetten
Nee, bedankt