Coördinator mobiliteit
11.11.11
Antwerpen, BE
4 dagen geleden

Wij zijn Goed, een nieuwe vennootschap die sinds 1 juli 2019 is opgericht vanuit de Vlaamse CM-ziekenfondsen. Goed is een samenbundeling van organisaties actief in de sectoren hulpmiddelen (thuiszorgwinkels), farma (apotheken) en audiologie (aurilis hoorcentra).

Met een team van ongeveer 1300 medewerkers, verspreid over 3 geografische regio’s, bouwen we verder aan een geïntegreerd aanbod in onze contactpunten waar iedereen welkom is.

Onze voornaamste drijfveer is dat onze klanten beter worden’ en zo goed en lang mogelijk autonoom wonen en leven. Door geïntegreerde, kwalitatieve & verantwoorde dienstverlening en te streven naar een optimaal advies & oplossingen op maat voor al onze klanten (B2C, B2B en B2B2C) kunnen we hiertoe een belangrijke bijdrage leveren.

Om het team Retail & Relaties in regio Antwerpen samen te stellen zoeken we een coördinator mobiliteit-orthopedie (m / v / x) die zijn / haar schouders wil zetten onder het rentabiliseren en het verder uitbouwen van de verstrekkingen mobiliteit en orthopedie.

Heb jij de goesting om aan de slag te gaan in een boeiende job in een warme werkomgeving waarbij een persoonlijke aanpak het verschil maakt?

Wie weet heten we jou dan binnenkort welkom in onze organisatie waar openheid, dienstbaarheid en verbondenheid centraal staan.

Lees dus zeker verder.

Jouw taken en verantwoordelijkheden

Als coördinator mobiliteit-orthopedie rapporteer je aan de clusterverantwoordelijke verstrekkingen. Je neemt de leiding over de specialisaties mobiliteit en orthopedie binnen de regio en geeft rechtstreeks leiding aan de mobiliteitsverstrekkers en orthopedisch verstrekkers.

Je werkt nauw samen met de coördinatoren van de contactpunten en coördinatoren audiologie / bandagisterie / administratie verstrekkingen in de regio en met de apotheker-titularissen in de apotheken.

  • Je bent verantwoordelijk voor het begeleiden en coachen van de mobiliteitsverstrekkers en orthopedisch verstrekkers in de verschillende contactpunten op HR, operationeel en commercieel -vlak.
  • Je implementeert de uitgewerkte actieplannen voor mobiliteit en orthopedie binnen de werking van de contactpunten, volgt deze op en stuurt bij waar nodig.
  • Je begeleidt en ondersteunt de medewerkers hierbij.

  • Je faciliteert de implementatie van nieuwe diensten en producten door de projectplanning uit te werken en uit te rollen.
  • Hiervoor werk je samen met verschillende diensten binnen de organisatie zoals aankoop, expertisecentrum... Jouw input hierbij is cruciaal.

  • Je zorgt ervoor dat de mobiliteitsverstrekkers en orthopedisch verstrekkers in de verschillende contactpunten de middelen en mogelijkheden hebben om de vooropgestelde doelstellingen te bereiken.
  • Dit wil zeggen het aanbieden van een kwalitatief goede dienstverlening, het bereiken van de commerciële doelstellingen en het samenwerken met de verschillende contactpunten en verstrekkingen.

  • Je faciliteert de integratie van thuiszorgwinkels, apotheken en hoorcentra. Daarnaast sta je in voor het opmaken van uurroosters, de maandelijkse planning en vakantieplanning, rekening houdend met de talenten en kennis van de medewerkers.
  • Tot slot sta je in voor het proactief opbouwen en onderhouden van de relaties met de eerstelijnszorg en instellingen in jouw regio.
  • Je werkt hierbij samen met relatiebeheer binnen jouw regio.

    Wat verwachten we van jou?

  • Je beschikt over een A2- of bachelor diploma, hebt enige kennis of werkervaring binnen mobiliteit / orthopedie en bent bereid je hierin verder te verdiepen.
  • Een eerste leidinggevende

  • ervaring vormt een pluspunt.
  • Je staat organisatorisch en planmatig sterk, zet het personeel en middelen op een kostenbewuste manier in en kan projectmatig werken.
  • Je beschikt over sterke leidinggevende en coachende capaciteiten.
  • Je bent een klankbord voor de medewerkers, capteert hun bezorgdheden en ideeën en gaat
  • hiermee aan de slag.
  • Je beschikt over een goede dosis initiatief en commerciële drive.
  • Je bent een teamplayer over regio’s en afdelingen heen.
  • Je hebt een verbindende en energieke persoonlijkheid die streeft naar overleg en samenwerking. Hierdoor bouw je snel een intern en extern netwerk uit.
  • Je werkt minstens 80%.
  • Wat kunnen we jou bieden?

    Goed drukt met haar dagelijkse werkzaamheden als gezondheidscoach en partner een stempel op een zorgzame samenleving’. Wij bieden jou de kans om samen met collega’s in de verschillende contactpunten en verstrekkingen het concept van integrale zorgverlener’ in de praktijk om te zetten.

    Je krijgt een evenwichtig loonpakket inclusief extralegale voordelen. Je werkt binnen de provincie Antwerpen en wordt wekelijks verwacht in het kantoor in Antwerpen.

    Interesse?

    Bezorg je kandidatuur met uitgebreid curriculum vitae aan Katrin Van der Steen, via jobs goed.be. Voor meer informatie kan je terecht bij Sandra Van Leugenhaege via 04 73 47 53 87.

    De selectieprocedure omvat

  • Een eerste gesprek
  • Een assessmentcenter
  • Finaal gesprek
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier