Project, Program & Portfolio Manager
Meat&More
Groendreef 10, 9880 Aalter
2 dagen geleden

Project, Program & Portfolio Manager Groendreef 10, 9880 Aalter

Word jij onze nieuwe project, program & portfolio manager? Bij gaan we samen voor zorgeloze maaltijden, elke dag opnieuw.

En we zijn goed bezig : met meer dan 200 winkelpunten van Buurtslagers of Bon’Ap en bijna 1500 medewerkers zijn we één van de grootste voedingsbedrijven in Vlaanderen.

We zijn er 100% van overtuigd dat een goeie job gelukkig maakt. Daarom vind je bij ons alleen gevarieerde, zelfstandige jobs met veel menselijk contact en verantwoordelijkheid.

Die persoonlijke aanpak trekken we ook door in onze coaching. We begeleiden je graag in je carrière. Want een job op maat, dat smaakt!

De job van een project, program & portfolio manager

Als divisiemanager maak je deel uit van het management team van de organisatie. Als verantwoordelijke voor de globale project portfolio werk je samen met je teams aan langetermijn optimalisaties en changes die een absolute meerwaarde zijn voor onze sterk groeiende organisatie.

Dit zit er in je takenpakket :

  • Mensgericht luik : je leidt de afdelingen Projectportfolio- & Procesbeheer, Projectontwikkeling en Werkvereenvoudiging.
  • Omdat jij weet dat optimaal teamwerk van cruciaal belang is voor ons succes, heb je aandacht voor communicatie, motivatie en vooral ook voor de ontwikkeling van de medewerkers in je teams.

  • Strategisch luik : door je helikopterview en je opgebouwde expertise begrijp je snel wat er nodig is om strategieën te implementeren en duurzaam succes te boeken.
  • Je staat in voor efficiënter laten verlopen van bestaande processen en analyseren van nieuwe opportuniteiten die focussen op onze groei.

  • Operationeel luik : ook de implementatie van deze vereenvoudigingen en optimalisaties behoren tot je takenpakket. Je bepaalt hoe projecten geselecteerd worden, hoe initiatieven opgevolgd worden en hoe er vervolgens wordt nagegaan of de implementatie van projecten overeenkomt met de initiële doelen (nazorg).
  • Je krijgt mensen mee in je verhaal en focust hierbij op de verschillende betrokken partijen zoals directie, medewerkers en collega-divisiemanagers.
  • Hierin herken je jezelf

  • Je hebt 5-10 jaar ervaring als leidinggevende met people management verantwoordelijkheden.
  • Begeleiden van change processen en verhogen van efficiëntie zijn voor jou heel bekend terrein.
  • Je kan beroep doen op 5 tot 7 jaar relevante ervaring in project- en portfoliomanagement.
  • Je hebt reeds projecten geleid van a tot z. Daarbij nam je niet alleen de analyse en designfase voor je rekening, maar ook de implementatiefase en nazorg.
  • Je weet hoe je draagvlak kan creëren in een organisatie om er op die manier voor te zorgen dat projecten en optimalisaties verankerd worden.
  • Auditing inzake procesbeheer is jou niet vreemd.
  • Je weet wat procesoptimalisatie en werkvereenvoudiging inhoudt en kan een klankbord zijn voor het team. Uiteindelijk is in de praktijk alles met elkaar verweven.
  • Een project, program & portfolio manager mag hierop rekenen

  • Een boeiende en gevarieerde job bij een groeiend familiebedrijf van Belgische oorsprong.
  • Heel wat doorgroeimogelijkheden en interne opleidingen.
  • Een mooi loonpakket dat past bij jouw werkervaring en kennis.
  • Een flexibele job die je goed kan combineren met je privéleven.
  • Werken in een filevrije omgeving.
  • Werken als project, program & portfolio manager?

    Solliciteer nu.

    Benieuwd hoe je sollicitatie zal verlopen? .

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier