Technisch helpdeskmedewerker
Xtra Interim & Select
WOMMELGEM
1 dag geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Ben jij op zoek naar toffe werkomgeving die openstaat voor zelfontplooiing, doorgroei en persoonlijke coaching. Dan hebben wij misschien wel DE vacature voor jou!

Voor een gezond en stabiel bedrijf, die heel nauw samenwerkt met de KBC bank, zijn wij op zoek naar technische helpdeskmedewerkers die B2B klanten graag verder helpt met hun vragen omtrent de online applicaties van KBC.

Niet enkel B2B, maar zij geven ook technische ondersteuning aan de collega's van het kantorennet. Dit zowel per call, mail en chat.

Hoe kan je toekomstig en gevarieerd takenpakket eruit zien :

  • Je staat in voor de eerstelijnsopvang van de binnenkomende telefoons, e-mails en chatberichten, waarbij je de professionele klanten en collega’s van de kantoren ondersteunt op het vlak van installatie, configuratie en gebruik van de aangeboden producten elektronisch bankieren.
  • Je helpt bedrijven op vlak van technische problemen bij (eerste) gebruik én zorgt voor functionele begeleiding bij de verschillende toepassingen voor digitaal bankieren.
  • Voor niet-courante problemen krijg je ondersteuning van een gespecialiseerde collega (tweedelijn) of Kwaliteitscoach.
  • Naast kennis staat klantenbeleving op elk ogenblik centraal.
  • We voorzien een opleidingstraject (training, peterschap, testen) om je klaar te stomen.
  • Leergierigheid en continue zelfontwikkeling (tijdens dalmomenten) zijn een must om bij te blijven.
  • Technisch helpdeskmedewerker / IT / ICT / Call agent / Customer services / klantendienst / helpdesk / Technische ondersteuning / IT helpdesk

    Profiel

  • Bachelorniveau of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je bent communicatief en klantgericht.
  • Je bent enorm leergierig en je houdt van analytische vraagstukken.
  • Je hebt sterke interesse in online bankieren en de digitale vooruitgang.
  • De wereld van B2B schrikt je niet af.
  • Je beschikt over een elementaire kennis m.b.t. PC-begrippen en Windows. Kennis van Mac-OS biedt een meerwaarde. Je hebt affiniteit met het internet-gebeuren.
  • Indien je perfect 2-talig bent, is dit een grote plus.
  • Jobgerelateerde competenties

  • Zich voorstellen aan de telefoonDe identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Persoonsgebonden competenties

  • Leervermogen hebben
  • Regels en afspraken nakomen
  • Zelfstandig werken
  • Klantgerichtheid
  • Zin voor nauwkeurigheid hebben
  • Contactvaardig zijn
  • Resultaatgerichtheid
  • Aanbod

  • Een groeiende en snel evoluerende organisatie.
  • Een omgeving waar initiatief nemen sterk wordt geapprecieerd.
  • Een groep met toffe sfeer en oog voor persoonlijk welzijn.
  • Marktconform loon met extralegale voordelen (maaltijdcheques, fietsvergoeding, vergoeding treinabonnement, etc.).
  • Een zeer aangename werkplek, zowel qua omgeving als werksfeer.
  • Uitstekende opleiding en job begeleiding.
  • Start van een uitdagende opleiding op maandag 2 augustus 2021
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier