Commerciële Advisors Telenet
Itzu Jobs
MECHELEN
9 uur geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Voor onze klant Telenet te Mechelen zijn wij op zoek naar verschilmakers! Jij gaat een telefonisch gesprek aan met de klant en leert hem of haar via deze weg beter kennen.

Zo zorg jij voor de beste service, op maat van jouw klanten!

Je biedt ondersteuning waar nodig en behandelt elke vraag, elk probleem, alsof het de jouwe zijn. Dit zijnde vragen omtrent verhuizing, facturatie, ...

Verder ga je na wat de behoeften zijn van jouw klant om via deze weg de meest voordelige opties te bespreking.

Nadien zorg je ook voor de nodige administratieve opvolging van elk gesprek.

Profiel

Jij kiest er bewust voor om bij Telenet aan de slag te gaan

Een correcte customer service is jouw prioriteit

Mensen worden spontaan gelukkig bij het horen van jouw stem

Je bent communicatief sterk in het Nederlands, zowel geschreven als gesproken met daarbij een goede kennis van het Engels

Probleemoplossend denken en snel informatie verwerken, dat ben jij

Je hebt bij voorkeur reeds een eerste ervaring binnen Customer Service achter de rug, maar met het nodige enthousiasme en zelfzekere durf kom je zeker ook in aanmerking!

Jobgerelateerde competenties

  • Zich voorstellen aan de telefoon
  • De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)

  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
  • De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)

  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
  • De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren

  • Argumenten, scripts, instructies voor verkoophandelingen, ... uitwerken
  • Commerciële doelstellingen bepalen (verkoop, capaciteit, omzet, klantentevredenheid, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
  • De klant adviseren bij zijn keuze

  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Behandelt : Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Behandelt : Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Aanbod

    Een fulltime opleiding met coaching on the job

    Werkuren tussen 8 : 00u en 17 : 30u en dit maandag t.e.m. vrijdag

    Aantrekkelijk loon aangevuld extralegale voordelen (kilometervergoeding, maaltijdcheques)

    Na 65 gewerkte een positieve evaluatie? Jij mag je verwachten aan een contract van onbepaalde duur

    Vanaf je vast contract ontvang je een hospitalisatie- en groepsverzekering en kortingen op je Telenet-producten.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier