Administratieve ondersteuning aankoopdienst
vind!
Moorsele
30 dagen geleden

Hoe ziet jouw takenpakket eruit?

  • opvolging contracten, prijsaanvragen, lopende bestellingen
  • problemen met leveringen en facturen oplossen
  • levertijden helpen bewaken en actief informeren naar de status van de aankopen.
  • ondersteunende administratieve taken : klasseren, kopiëren, scannen
  • Wat maakt jou de geknipte kandidaat?

  • Bachelor, of gelijkgesteld met ervaring
  • vlotte communicatiestijl, klant- en mensgericht
  • administratief sterk en werkt graag nauwkeurig en punctueel
  • Perfect Nederlandssprekend en notities FR / Engels
  • Zeer goeie kennis van het Office-pakket (vooral excel!) en AX2012
  • je hebt affiniteit met een productieomgeving om ook de productieleiders te ondersteunen
  • Wat biedt jouw nieuwe werkgever?

  • Een afwisselende en autonome job met veel verantwoordelijkheden binnen een dynamisch en groeiend bedrijf.
  • De kans om initiatieven uit te werken in een innovatieve en succesvolle organisatie die productkwaliteit en duurzaamheid hoog in het vaandel draagt.
  • Onze klant is innovator in terrasoverkappingen, zonwering en screens.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier