Administratief Assistent voor de dienst facturatie vervangingscontract
Le Centre Hospitalier Universitaire Brugmann
Brussel, BE
1 dag geleden

Het Universitair Verplegingscentrum Brugmann, openbaar ziekenhuis binnen het iris netwerk en het UZC Brussel, is uitgerust met een breed ziekenhuisaanbod (drie complementaire sites) en beschikt over een specifieke architectuur die constant evolueert.

Door haar sterke maatschappelijke persoonlijkheid, ijvert het UVC Brugmann voor het behoud van toegang tot de beste zorgen voor alle patiënten, zonder enige discriminatie.

Het ziekenhuis bundelt een grote diversiteit aan loopbanen, soms onvermoede : geneesheren, verpleegkundigen, paramedici, bedienden, werklieden,

Het UVC Brugmann is geregeld op zoek naar gemotiveerde medewerkers die garant staan voor de waarden van de instelling.

Zoekt u werk in de medische sector om er kwaliteitsvol werk te verrichten ? Wij bieden u de mogelijkheid om binnen een dynamisch team te evolueren met de mogelijkheid u verder te vormen en een expert te worden in uw vakgebied.

Onze ambitie ? Door een gepaste omkadering u een stimulerende werkomgeving waarborgen, mede dankzij het bevorderen van loopbaanontwikkeling, erkenning van inzet stimuleren, het invoeren van een evaluatiecultuur (feedback) en een doelgericht managementsbeleid.

Opdrachten

  • Analyseren en beheren van de geschillen
  • Herziening van de incorrecte rekeningen
  • Beheer van de verschillende berichten van de software Carenet (wettelijke documenten, verzekeringsaanvragen, rekeningsuittreksel )
  • De wettelijke documenten betreffende de correcties van de volledig te betalen verblijven en de opheffing van de voorschriften
  • Contact opnemen met de ziekteverzekeringen en de prestatie plichtige betreffende de geschillen
  • Toelatingsvoorwaarden

  • Houder zijn van een diploma hoger secundair onderwijs of 3 jaar anciënniteit in het niveau D
  • Voldoen aan de wettelijke voorwaarden van tweetaligheid (geslaagde Selor-proef).
  • Slagen voor het selectie- of het bevorderingonderhoud
  • Voldoen aan de profielvoorwaarden
  • Gezocht profiel voor de functie

  • Kennis van de ziekenhuisfacturatie
  • Kan met de vereiste informaticasystemen werken
  • Bezit de vereiste administratieve vaardigheden
  • In staat zijn om zijn werk te organiseren en te plannen in functie van de termijnen
  • Streng en nauwkeurig
  • Bekwaam om in teamverband te werken met aanleg tot samenwerken
  • Analysefaculteit en onderscheiding
  • Stressbestendig met prioriteitszin
  • Diplomatisch
  • Hiërarchie : Verantwoordelijke Facturatie (Financiële Directie)

    Uurrooster : 38uur / week

    Indiensttreding : onmiddellijk

    Talen

    U hebt een goede kennis van de tweede landstaal of u bent bereid deze te verwerven (intern georganiseerde taalcursussen tijdens de werkuren, mogelijkheid om een tweetaligheidspremie van Selor van € 150 bruto te krijgen als u het taalcertificaat van Selor artikel 10 of 12 kunt voorleggen).

    Aanbod

  • Een voltijds vervangingscontract voor 38 uur per week met een baremaschaal van de openbare sector (sociaal charter). Gelijkgesteld met de graad van : Administratief AssistentJaarlijkse bedragen op voltijdse basis : Baremaschaal : C 1 / 2 / 3
  • Min. : 24 227,41 € (index : 1.7069)

    Max. : 40 897,66 € (index : 1.7069)

    Het maximum wordt bereikt na 27 jaar geldelijke anciënniteit.

  • Extralegale voordelen : maaltijdcheques ter waarde van € 7,30;voorkeurstarieven voor medische zorg in alle ziekenhuizen van het irisnet (voor u, uw partner, uw familieleden ten laste in opgaande of neergaande lijn);
  • een tussenkomst (80 %) in de kosten voor het openbaar vervoer en / of een fietsvergoeding;een jaarlijkse aanmoedigingspremie;
  • een maandelijkse tweetaligheidspremie van € 150 bruto (op voorwaarde dat u het taalcertificaat van Selor artikel 10 of 12 kunt voorleggen);
  • 24 wettelijke vakantiedagen en 5 extralegale vakantiedagen (+ verschillende dagen omstandigheidsverlof);
  • Talrijke carrièremogelijkheden binnen een groot netwerk (iris);
  • Een integratietraject op maat om u te ondersteunen in uw nieuwe functie;
  • een opleidingsprogramma dat u de kans biedt om te groeien in uw loopbaan.
  • Voorwaarden om de kandidatuur in te dienen

    Surf naar de website of het intranet van het UVC Brugmann en dien uw kandidatuur rechtstreeks online in via de vacature in kwestie (cv en motivatiebrief).

    Alle personeelsleden moeten op de hoogte worden gebracht van deze oproep. Daarom zullen de diensthoofden ervoor zorgen dat deze informatie ook meegedeeld wordt aan de medewerkers van hun dienst.

    Dirk THIELENS

    Algemeen directeur a.i.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier