Medewerker administratie en loonsadministratie (M/V)
Accor Hotels
Bruxelles, Bruxelles, Belgium
6 dagen geleden

Key tasks

Je staat in voor de volledige afhandeling van de administratie rond personeelszaken en de voorbereiding van de boekhouding voor het hotel.

Je verzorgt de loonsadministratie en volgt de dagelijkse personeelszaken op, afgewisseld met een aantal administratieve en boekhoudkundige taken.

Je bent het aanspreekpunt voor onze mensen met al hun vragen rond hun tewerkstelling, en anderzijds de alleswetende link tussen het hotel en de externe boekhouder.

Samen met jouw collega’s maak jij het verschil! In ons team kan je zeer zelfstandig werken en veel extra taken leren. Durf te groeien’ is ons motto en dat is in deze functie absoluut mogelijk

Solliciteren
Bij de favorieten invoegen
Verwijder van favorieten
Solliciteren
Mijn E-mail
Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
voortzetten
Aanvraagformulier