Contact Center Medewerker
ASAP OFFICE GENT
GENTBRUGGE
3 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Wil je graag werken bij een familiaal bedrijf waar de mens centraal staat? Zou je graag ondersteunend werken voor overheden?

Dan zal je als Contact Center Medewerker bij onze klant te Gentbrugge misschien wel je droomjob vinden.

Hoe zou deze er dan uit zien vraag je je af?

Als Contact Center Medewerker start je jouw dag onmiddelijk door de eerste binnenkomende telefoons te behandelen. Dit kunnen vragen zijn over openstaande facturen, parkeertickets, erfrecht, .

  • Meestal zijn dit vragen waarvoor je de personen moet doorverwijzen, belangrijk is dat je een luisterend oor biedt en de persoon op hun gemak kan stellen.
  • Na elke call zal je het gesprek beoordelen naar de gedragsstemming van de klant en jouw eigen manier van werken.

    Elk uur kan je drie minuten pauze nemen om even je benen te strekken of een sanitaire stop te doen. Op het einde van je shift neem je ook een kwartier de tijd om enkele van jouw gesprekken te beluisteren en dit te zien als een leermoment.

    Naarmate jouw capaciteiten stijgen in de functie zal je ook meer afwisseling krijgen in de verschillende projecten.

    Profiel

    Wij kijken naar jouw competenties en leermogelijkheden. Een diploma is mooi meegenomen maar zeker geen must voor deze functie.

    Een eerste ervaring kan zeker maar is absoluut ook niet nodig.

    En zie je jouw profiel terug in de competenties van een Contact Center Medewerker?

  • Goede communicatietechnieken, zowel gesproken als geschreven
  • Probleemoplossend denken
  • Data verwerken
  • Simultaan handelen, aan de lijn hangen met een persoon en ondertussen in het systeem de juiste verrichtingen uitvoeren om deze persoon verder te helpen
  • Krijg je altijd te horen van jouw omgeving dat je een luisterend oor hebt, dat je de mensen op hun gemak kan stellen en krijg je hier ook energie uit?

    Waar wacht je dan nog op, bij onze klant kan je hier jouw job van maken.

    Neem contact met ons op via www.asap.be, gent.office asap.be of 09 267 39 90.

    Jobgerelateerde competenties

  • De activiteiten van een team coördineren
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
  • De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren

  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Medewerkers opleiden in vaktechnieken
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Behandelt : Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
  • Personeel aanwerven en ze de richtlijnen van de organisatie aanleren
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
  • Een vooruitgangstraject voorstellen

  • De competentieontwikkeling van het personeel opvolgen en organiseren (continue opleiding, jaarlijks actualiseren, ...)
  • De kwaliteit van het gesprek of de argumentatie van televerkopers, teleoperators controleren
  • Verbeteringen voorstellen (opleiding, mentoraat, ...)

  • Zich voorstellen aan de telefoon
  • De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)

  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
  • De klant adviseren bij zijn keuze

  • Behandelt : Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
  • De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)

  • Argumenten, scripts, instructies voor verkoophandelingen, ... uitwerken
  • Commerciële doelstellingen bepalen (verkoop, capaciteit, omzet, klantentevredenheid, ...)
  • De oproepen in het medische hulpcentrum ontvangen
  • De graad van hoogdringendheid evalueren

    De interventie organiseren (arts ter plaatse sturen, hospitalisatie, repatriëring, ...)

  • De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Aanbod

    Los van een job die jou energie zal geven? Een aangename bedrijfssfeer bij een familiale onderneming waar de focus ligt op projecten van de overheid en waar de mens centraal staat.

    Verloning wordt bepaald volgens het paritair comité 200, jouw ervaring en eventuele diploma's worden hier mee in rekening genomen.

    Je start op met direct een opleiding on the job door de interne trainer. De eerste twee weken werk je onder dagcontracten en nadien gaat dit over naar weekcontracten op na een positieve uitzendperiode jouw vast contract te ontvangen.

    Na 2 maand op uitzendbasis te werken krijg je ook nog maaltijdcheques boven op jouw loon.

    De werkuren liggen steeds tussen 8u en 18u van maandag tot en met vrijdag, dus GEEN weekendwerk. Opgelet, thuiswerk is hier niet mogelijk! Je wordt alle dagen, samen met jouw collega's, verwacht in de leuke bedrijfsruimte te Gentbrugge.

    Je wil toch zoete maandag niet missen?

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier