Technisch Helpdesk Support Agent (Waterloo)
Page Personnel Belgium
Waterloo, Walloon-Brabant, BE
2 dagen geleden
source : Monster

Je zult inkomende gesprekken en emails met zorg behandelen en voor elke klant een passende oplossing vinden. Je verzorgd administratie, communiceert met andere departementen en leert elke dag bij.

Bedrijfsomschrijving Je zult werken voor een van de wereldleiders in de Fintech industrie die elke dag nog groeit. Evolutie zit in het DNA van dit bedrijf en is een bepalende speler in de toekomst van betalingen.

Om deze reden investeren ze veel in hun werknemers en gaan ze alles doen om uw ontwikkeling te stimuleren. Omschrijving Jij zult verandtwoordelijk zijn voor het professioneel behandelen van inkomende en uitgaande gesprekken en mails.

je zult de administratieve afhandeling doen, dagelijks nieuwe problemen tegenkomen en oplossen. Goede communicatie met jouw team en het technisch team is een groot onderdeel van jouw verantwoordelijkheden.

Profiel van kandidaat - Je hebt al een eerste ervaring binnen een administratieve functie - Je spreekt Frans en Nederlands, hebt een basis kennis van het engels - Klantgerichtheid, nauwkeurigheid en empathie zijn enorm belangrijke punten van jouw persoonlijkheid - Verder ben je een echte teamplayer, betrouwbaar en heb je een groot verantwoordelijkheidsgevoel.

Aanbod Als technisch helpdesk support agent zul je deel uitmaken van het vormen van de toekomst van betalingen. Je komt in een super tof divers team in Waterloo.

Cometatief salaris en bijbehorende extralegale voordelen.

deze vacature melden
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Solliciteren
Mijn E-mail
Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
Doorgaan
Aanvraagformulier