Customer Service Assistant
Zimmer Biomet
Brussels, Belgium
6 dagen geleden

Functiesamenvatting

De Customer Service focust op productlevering en probleemoplossing. Productlevering omvat ontvangst, orderverwerking en transport naar klanten.

Probleemoplossing draait rond probleemanalyse, -onderzoek en -oplossing, zowel op korte als lange termijn. In elk geval is vlotte communicatie belangrijk.

De Customer Service Assistant biedt eerstelijnsassistentie aan zowel klanten als de Sales Force, in hun contacten met de operationele werking van Zimmer Biomet Belux.

Een goede Customer Service Assistant is in alle omstandigheden een bruggenbouwer. Problemen proactief aanpakken en mogelijke oplossingen in kaart brengen is noodzakelijk, maar structurele beslissingen worden genomen door de Customer Service Supervisor.

Algemene functies

  • Een waardige merkambassadeur zijn voor Zimmer Biomet Belux, zowel naar klanten als naar de Sales Force toe.
  • De wensen en belangen van klanten overbrengen aan de Sales Force.
  • Zorgen voor een excellente dienstverlening naar klanten toe.
  • Vragen van klanten beantwoorden (bv rond prijzen, leveringen, backorders, retourzendingen).
  • Opvolging van de complete sales flow voor specifieke ziekenhuizen, van order tot factuur.
  • Maandelijkse rapportering aan het management.
  • Bevoegdheden

    Zelfstandig zorg dragen voor de uitvoering van de operationele taken van Customer Service, binnen het door de Customer Service Supervisor vastgelegde kader en rekening houdend met bedrijfsbudgetten en -richtlijnen.

    Verantwoordelijkheden

    Zelfstandig zorg dragen voor de planning en uitvoering van de operationele taken van Zimmer Biomet Belux, in het bijzonder op het vlak van customer service, binnen de vastgelegde financiële kaders, alsook een tijdige, juiste en volledige rapportering aan de Customer Service Supervisor.

    Opleiding

  • Bachelorniveau of equivalent door ervaring.
  • Professionele ervaring

  • Werkervaring in een customer-service-omgeving.
  • Ervaring met customer-service-software.
  • Expertise

  • Een perfect begrip van de supply chain en de achterliggende processen.
  • Een goede kennis van Microsoft Office : Word, Excel, PowerPoint.
  • Zeer goede vaardigheid met ERP- en SAP-software.
  • Talenkennis

  • Zeer goede kennis van Nederlands en Frans, zowel gesproken als geschreven.
  • Kennis van het Engels en / of Duits is een pluspunt.
  • Persoonlijke eigenschappen en vaardigheden

  • Goede communicatieve vaardigheden.
  • Kunnen omgaan met werkdruk en tegenslagen.
  • Plannen en organiseren.
  • Resultaatgericht.
  • Nauwkeurig.
  • Autonoom kunnen werken
  • Pro-actief
  • Verantwoordelijkheidszin
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier