ADMINISTRATIEF ASSISTENT DIENST FACTURATIE vervangingscontract
CHU Brugmann
Brussel
1 dag geleden

Bedrijfsdetails

Het Universitair Verplegingscentrum Brugmann, openbaar ziekenhuis binnen het iris netwerk en het UZC Brussel, is uitgerust met een breed ziekenhuisaanbod (drie complementaire sites) en beschikt over een specifieke architectuur die constant evolueert.

Door haar sterke maatschappelijke persoonlijkheid, ijvert het UVC Brugmann voor het behoud van toegang tot de beste zorgen voor alle patiënten, zonder enige discriminatie.

Het ziekenhuis bundelt een grote diversiteit aan loopbanen, soms onvermoede : geneesheren, verpleegkundigen, paramedici, bedienden, werklieden,

Het UVC Brugmann is geregeld op zoek naar gemotiveerde medewerkers die garant staan voor de waarden van de instelling.

Zoekt u werk in de medische sector om er kwaliteitsvol werk te verrichten ? Wij bieden u de mogelijkheid om binnen een dynamisch team te evolueren met de mogelijkheid u verder te vormen en een expert te worden in uw vakgebied.

Onze ambitie ? Door een gepaste omkadering u een stimulerende werkomgeving waarborgen, mede dankzij het bevorderen van loopbaanontwikkeling, erkenning van inzet stimuleren, het invoeren van een evaluatiecultuur (feedback) en een doelgericht managementsbeleid.

Opdrachten

  • Ontvangen en beheren van geschillen (patiënten en organismen) per telefoon en post
  • Behandelen van vorderingen (patiënten en organismen)
  • Corrigeren van onjuiste facturen
  • Opstellen van betalingen in termijnen volgens de die worden gegeven door de hiërarchie
  • Contact opnemen met derden (mutualiteiten, patiënten, organisaties, organisaties, OCMW's)
  • Terugkerende post verwerken
  • Verwerken van afkeuringen van OCMW’s op het niveau van notificatie en facturatie
  • Documenten voorbereiden voor elektronische archivering
  • Toelatingsvoorwaarden

  • Over een diploma hoger secundair onderwijs beschikken of 3 jaar anciënniteit in niveau D
  • Voldoen aan de wettelijke voorwaarden van tweetaligheid (geslaagde Selor-proef)
  • Slagen voor het selectie-onderhoud
  • Voldoen aan de profielvoorwaarden
  • Hiërarchie : Verantwoordelijke voor de Facturatie (Financiële Directie)
  • Uurrooster : 38u / week
  • Indiensttreding : onmiddelijk
  • Profiel

    Vereist profiel voor de functie

  • Kennis van het Nederlands is essentieel voor de afdeling procesvoering.
  • Kunnen werken met de benodigde computerhulpmiddelen
  • Beschikken over de nodige administratieve vaardigheden
  • Zijn werk kunnen organiseren en plannen binnen de gestelde termijnen
  • Streng en nauwkeurig zijn
  • In teamverband kunnen werken, met een gevoel van samenwerking en solidariteit
  • Kennis van medische terminologie en nomenclatuur
  • Kennis van de instelling en haar actoren
  • Over een analyse- en inzicht vermogen beschikken
  • Over stressbestendigheid beschikken en prioriteiten kunnen onderscheiden
  • Zich diplomatisch kunnen opstellen
  • Talen

    U hebt een goede kennis van de tweede landstaal of u bent bereid die te verwerven (intern georganiseerde taalcursussen tijdens de werkuren, mogelijkheid om een Selorpremie voor tweetaligheid van € 150 bruto te krijgen mits u het taalcertificaat van Selor artikel 10 of 12 kunt voorleggen).

    Aanbod

    Een vervangingscontract voltijds met een baremaschaal van de openbare sector (sociaal charter).

  • Gelijkgesteld met de graad van : Administratief Assistent
  • Jaarlijkse bedragen op voltijdse basis : Baremaschaal : C 1 / 2 / 3
  • Min. : 25 205,37 € (index : 1.7758)

    Max. : 42 548,52 € (index : 1.7758)

    Het maximum wordt bereikt na 27 jaar geldelijke anciënniteit.

  • Extralegale voordelen :
  • Maaltijdcheques ter waarde van € 7,30;Voorkeurstarieven voor medische zorg in alle ziekenhuizen van het IRIS-net (voor u, uw partner, uw familieleden ten laste in opgaande of neergaande lijn);
  • De volledige terugbetaling van het jaarabonnement van de MIVB, een tussenkomst van 80 % in de kosten voor het openbaar vervoer en / of een fietsvergoeding;
  • een jaarlijkse attractiviteitspremie;Een maandelijkse tweetaligheidspremie van € 150 bruto (op voorwaarde dat u het taalcertificaat van Selor artikel 10 of 12 kunt voorleggen);
  • 24 wettelijke vakantiedagen en 5 extralegale vakantiedagen (+ verschillende dagen omstandigheidsverlof).

  • talrijke carrièremogelijkheden binnen een groot netwerk (IRIS);
  • een integratietraject op maat om u te ondersteunen in uw nieuwe functie;
  • een opleidingsprogramma dat u de kans biedt om te groeien in uw loopbaan.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier