We denken mee met onze partner en bieden eenend-to-end customer experience aan. Onze medewerkers kunnen rekenenop dagelijkse ondersteuning en gepersonaliseerde opleidingen.
Dankzij onze expertise en passie leveren we kwaliteit entoegevoegde waarde. Een flexibel en transparantpartnership.
Functiebeschrijving
Alsmedewerker klantendienst bestaat je takenpakket uit de volgendezaken : In deze rol is de advisor verantwoordelijk voor dekwalitatieve afhandeling van de retentievraag en het aanbieden vande juiste oplossing aan de Telenet klant.
Hiervoor is hij eenmeester in het luisteren en kan hij als de beste de behoefte van deklant bepalen om hier naderhand op in te spelen.
Met zijncommercieel inzicht en mondelinge vaardigheid slaagt hij erin omsamen met de klant op ontdekkingstocht te gaan en de klant ervan teovertuigen dat hij / zij met zijn diensten en producten van Telenetbij het juiste adres is. INBOUND :
OUTBOUND :
WRITTEN CARE :
PROFIEL :
Arbeidsvoorwaarden
Watkunnen we bieden voor de functie van medewerker klantendienst?
Op zaterdag wordtgewerkt om de twee weken : uren tussen 10.00-18.00u