Teamleider customer operations
Intrum NV
Gent, BE
6 dagen geleden
source : Belgie Vacature

Taken en verantwoordelijkheden Ben jij een gedreven kandidaat die ervan houdt om mensen te laten bloeien en te versterken in hun competenties?

Zet jij graag de lijnen uit en geef jij graag advies, maar durf je eveneens te corrigeren waar nodig? Ben je analytisch ingesteld en weet je zo de juiste medewerker op de juiste taken in te zetten?

Werk jij graag in een mensgerichte omgeving waar de mensen willen laten bloeien? Dan heb ik jou nodig!

Voor ons contact center, gespecialiseerd in het klantgericht aanbieden van oplossingen voor onbetaalde facturen, zijn wij op zoek naar een teamleader!

Jouw kerntaken :

  • Aansturen van de medewerkers : day-to-day monitoren van de activiteiten van de medewerkers teneinde hen te helpen in het behalen van hun targets / SLA’s.
  • Hen op goede weg zetten in hun dossiers, mee sturen richting het nemen van beslissingen en ervoor te zorgen dat hun agenda goed beheerd wordt.

  • Het opvolgen van de medewerkers : checks uitvoeren naar kwaliteit, klantgerichtheid, performantie, service levels en productiviteit
  • Het coachen van de medewerkers : inplannen en uitvoeren van individuele coachinggesprekken zodat je nauw betrokken bent bij hoe de medewerker zich voelt, mee bent met zijn bezorgdheden / vragen, feedback te geven over zijn / haar prestatie en samen te streven naar een groei van zichzelf en de afdeling
  • Inplannen van de medewerkers : Je bent verantwoordelijk voor de maximale en optimale inplanning van jouw medewerkers volgens talenten, prioriteit en capaciteit (Resourceplanning).
  • Eveneens zorg jij ervoor dat de medewerkers hun planning 3 weken op voorhand kunnen raadplegen.

  • Innoverend werken : pro-actief deelnemen aan verbeteringen op de werkvloer zowel naar kwaliteit als performantie
  • Begeleiden en adviseren van de medewerker : beschikbaar zijn voor vragen allerhande zodat de medewerker zijn job met vertrouwen en kennis kan uitvoeren
  • Afnemen van sollicitatiegesprekken : in samenspraak met HR de nieuwe medewerkers screenen
  • Profiel kandidaat Jouw profiel :

  • Je bent in het bezit van een hoger diploma of hebt een gelijkaardige werkervaring waaruit jouw ervaring, kennis en deskundigheid blijkt
  • Je hebt ervaring of een sterke affinicteit met een contact center omgeving
  • Je kan je vloeiend uitdrukken in het Nederlands en het Frans .
  • Engels is een pluspunt

  • Je hebt ervaring in een leidinggevende / coachende rol
  • Je weet als geen ander de computer te gebruiken en leert hierin snel bij
  • Je bent analytisch ingesteld en kan processen doorgronden
  • Je bent zeer mensgericht en tracht steeds samen een oplossing te bedenken
  • Je straalt positiviteit uit en jouw enthousiasme zorgt ervoor dat de medewerkers gemotiveerd blijven
  • Je bent toegankelijk en weet als geen ander een luisterend oor aan te bieden en mensen te laten groeien door hun talenten correct in te zetten
  • Je vindt het belangrijk dat regels worden gerespecteerd en dat er open wordt gecommuniceerd
  • Je bent discreet , eerlijk en transparant in jouw communicatie
  • Je maakt als geen ander duidelijke planningen op en bent flexibel om hierin aanpassingen te doen
  • Je bent een geboren teamplayer die ernaar streeft om samen met jouw team de beoogde resultaten te behalen! Dit bereik jij door er een positieve schwung in te houden!
  • Je bent bereid om flexibel te werken over de afdelingen heen en neemt werkt tijdens de openingsuren van onze afdeling (8u -20u en op zaterdagvoormiddag 9u-13u)
  • Geboden wordt Wij bieden jou :

    Een toffe en dynamische werkplek in hartje Gent binnen de markleider van zijn segment.

    We bieden de kans om jouw talenten te ontwikkelen en mee te groeien met ons bedrijf.

    Een eigen groeitraject is mogelijk in samenspraak met jouw leidinggevende!

    Van nature zijn we een Zweedse organisatie waar geslacht noch leeftijd een rol speelt! Bij ons ontvang je de voordelen van een familiale KMO gecombineerd met de structuur van een internationaal bedrijf.

    Wij werken binnen een vlakke structuur waarbij een pintje met de baas geen issue is.

    Uiteraard bieden wij ook een mooi salarispakket aan met naast jouw basisloon ook maaltijdcheques €7 / dag, groeps- en hospitalisatieverzerking en 9 ADV dagen bovenop de wettelijke 20.

    Kom je graag met het openbaar vervoer? Super, wij zijn dicht gelegen bij het Station Gent-Sint-Pieters en vergoeden jouw traject volledig!

    Tot slot vieren wij graag successen en zijn de Intrum feestjes gekend als legendarisch! Tussendoor spelen we ook graag Intrum games of praten we bij op een gezellige Nieuwjaarsdrink.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier