Customer Service Agent
Itzu Jobs
BERCHEM
6 dagen geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Je komt terecht in een sterk groeiende en modern bedrijf, in een toffe groep waarin iedereen je bij de naam kent. Een bedrijf dat streeft naar kwaliteit om op deze manier er tussenuit te springen binnen hun sector, met de daarbij horende gepaste opleiding.

customercarejobs

Als eerstelijnsmedewerker sta jij in voor de directe opvang van binnenkomende telefoons, e-mails en chatoproepen op de helpdesk.

Je geeft hierin de nodige ondersteuning naar al onze klanten. Klantencontact en een empathisch inlevingsvermogen, klinken als muziek in jouw oren.

Je bent dus communicatief, zowel schriftelijk als mondeling, en klantgericht.

Voor alle vragen of problemen van onze klanten en collega' s kan je een antwoord en oplossing bieden.

Maar niet gevreesd, de ervaren en gespecialiseerde collega's van Operational Support staan ter allen tijde ter beschikking voor ook jouw vragen.

Je zal multi-inzetbaar zijn op de kalmere momenten binnen andere projecten van 24+.

Aan variatie is er dus zeker geen gebrek!

Profiel

Computerwerk kent voor jou geen geheimen en je kan deze dan ook ten volle benutten.

Vloeiend Nederlands et la langue française parfaite! (Engels en Duits zijn ook grote troeven).

In team werken is voor jou een pluspunt en biedt hierin altijd hulp, want samen staan we sterker.

Je bent leergierig en een snelle student.

Flexibiliteit op en top!

Jobgerelateerde competenties

  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
  • De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)

  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
  • De klant adviseren bij zijn keuze

  • Behandelt : Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • Zich voorstellen aan de telefoon
  • De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)

  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Behandelt : Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
  • De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren

  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Aanbod

    Interimperiode van min. 3 maanden max. 6 maanden, met optie vast

    Een fulltime tewerkstelling in roulerend shiftensysteem tussen 08 : 00u - 22 : 00u, maandag tot en met vrijdag

  • één zaterdag per maand van 09 : 00u - 17 : 00u
  • EN een volledig uitgeruste opleiding van 4 weken met voltijdse aanwezigheid : maandag - vrijdag, van 08 : 30u - 17 : 00u

    Marktconform loon met interessante extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, fietsvergoeding en vergoeding treinabonnement.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier