CUSTOMER SERVICE LOGISTIEKE SECTOR
Aviato
Zaventem, Brussels , BE
2 dagen geleden

Functieomschrijving

  • Customer service
  • Nederlands, Frans, Engels
  • Internationaal logistiek bedrijf - Regio Brucargo
  • Voor onze internationale klant in de logistieke sector zijn wij vanuit Hays Response op zoek naar een customer service medewerker die niet terugdeinst voor telefonische communicatie.

    In de job als customer service medewerker start je op de front office en behandel je inkomende telefoons, voornamelijk B2B, maar ook van particulieren.

    Je bent verantwoordelijk voor het opbouwen van relaties en telefonisch contact met de klanten. Je bent hiervoor bekend met de diensten van het bedrijf en informeert de klant over de verzending van hun producten.

    In een later stadium kan je terecht komen op de back office afdeling waar je zal instaan voor de track and traces.

    Profiel

    Hays Response is op zoek naar oplossingsgerichte en klantvriendelijke kandidaten. Je communiceert vlot in het Nederlands, Frans en Engels.

    Daarnaast ben je stressbestendig en kan je goed multitasken. Bij voorkeur heb je een eerste relevante werkervaring achter de rug als customer service of klantendienstmedewerker, maar onze klant staat ook open voor leergierige kandidaten die in deze richting willen verder evolueren.

    Je hebt graag telefonisch contact en haalt voldoening uit het verderhelpen van klanten.

    Technische Competenties

    De beschikbaarheid van het product, de dienst controlerenDe gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren Zich voorstellen aan de telefoonDe identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, .

  • De klant informeren over de kenmerken van de productenDe klant adviseren bij zijn keuze Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen Behandelt : Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...) Aanbod
  • Hays Response biedt jou de kans om bij een internationaal logistiek bedrijf op Brucargo terecht te komen. Na een succesvolle interimperiode krijg je ook een vast contract.

    Naast een aantrekkelijke verloning ontvang je nog extralegale voordelen en een degelijke opleiding bij opstart. De werkuren vallen tussen 8u en 18u.

    Start je om 8u, dan stop je al om 16u; start je de werkdag om 10u, dan heb je om 18u gedaan met werken.

    Heb je interesse in deze gevarieerde job met veel klantencontacten in het Nederlands, Frans en Engels? Solliciteer dan snel via onderstaande knop.

    Voor andere jobs binnen Office Support kan je contact opnemen met Stijn Alens van Hays Response Zaventem.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier