Dossierbeheerder - Claims
Touring
Etterbeek, Brussels, BE
2 uur geleden
source : Jobat

De dienst Back Office maakt deel uit van het departement Financiën & Administratie en heeft 2 hoofdactiviteiten. Enerzijds beheert het team Claims & Control ’ de pechverhelpings- en / of verzekeringsdossiers en dit zowel voor onze B2B als B2C klanten.

Zij zorgen voor de terugbetalingen na analyse van het dossier, behandelen de geschillen en stellen facturen op voor de B2B partners van Touring.

Anderzijds controleert het team Supplier & Data Care ’ de facturen en geven alle facturen, domicilieringen, terugbetalingen en verkoopbons in.

In samenwerking met een team van ervaren collega’s en met de steun van managers zal de nieuwe collega verantwoordelijk zijn voor de volgende taken :

  • Na een grondige opleiding controleer en behandel je de pechverhelpingsdossiers die via onze bijstandscentrale (binnen- en buitenland) aangemaakt werden;
  • Je verwerkt vervolgens alle dossiers die via een geautomatiseerd systeem in de agenda’s van het departement terechtkomen;
  • Controleren of alle dossiers beantwoorden aan onze algemene voorwaarden;
  • Je behandelt de terugbetalingen, stelt de facturen op en zorgt voor de opvolging hiervan (telefonische contacten met particulieren & B2B klanten);
  • Indien je afwijkingen ontdekt, licht je deze grondig toe aan de klanten;
  • Melden van mogelijke problemen aan de coördinatoren en / of de betrokken diensten.
  • We zijn op zoek naar een nieuwe collega die :

  • Zich kan terugvinden in onze waarden : verantwoordelijkheid, klantgerichtheid, engagement, innovatief & authentiek en daar ook daadwerkelijk naar leeft;
  • Beschikt over een relevante ervaring van minstens 2 jaar in een soortgelijke functie (dossierbeheerder, claims, klantendienst, );
  • Sterke communicatie skills heeft, een echte doorzetter is die er niet voor terug deinst om bijkomende inlichtingen te bekomen via telefonische contacten;
  • Zich vlot in het Nederlands & Frans schriftelijk & mondeling kan uitdrukken (Engels is een pluspunt);
  • Analytisch ingesteld is, oog heeft voor details en graag met cijfers werkt;
  • In staat is aanzienlijke volumes te verwerken op een nauwgezette en precieze manier en met behoud van een optimaal kwaliteitsniveau;
  • Oplossingsgericht handelt en open staat voor verandering ;
  • Bereid is om één dag per week (afwisselende dag) de telefonische permanentie te voorzien tot 17h00 ;
  • Vlot verschillende IT-tools beheerst.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier