Office Manager
Accent
Roeselare, BE
il y a 3j

Voor een bedrijf gelegen in regio Roeselaregaan we op zoek naar een Managementassistent met kennis vancreditcontrolling. Het hoofdkantoor is gelegen in Engeland.

Het iseen internationaal bedrijf gespecialiseerd inPVC.

Functiebeschrijving

AlsOffice Manager in Roeselare bestaat jouw takenpakket uit :

  • Je neemt contact op met klanten via e-mail entelefoon in verband met openstaande saldi.
  • Jerapporteert tijdig aan de andere medewerkers en aan hethoofdkantoor. Je onderhoudt dagelijks contact met het hoofdkantoor.
  • Je staat in voor creatie en distributie vanverkoopfacturen op een wekelijkse basis.
  • Jebehandelt de communicatie per e-mail en / of post.
  • Je staat in voor de voorbereiding vanfacturenbestand voor verzending via EDI.
  • Jebereidt de details voor van details voor de creditnota's.
  • Je levert managementrapportages en statischeinformatie over de status van de kredietcontrole.
  • Je past de bestaande accountgegevens aan insystemen en maakt nieuwe accounts aan.
  • Jeverzorgt de kantooradministratie : organiseren van inkoop,verwerking en betaling van leveranciers die nodig zijn voor deactiviteiten van dit kantoor.
  • Je handelt afmet de Belgische en Franse regelgevende instanties van aanvragen enproblemen die zich af en toe kunnen voordoen.
  • Functie-eisen

    Onzeklant is op zoek naar een Office Manager in Roeselare met drive.Jij bent iemand die een uitdaging niet uit de weg gaat.

    Iets voorjou? Dit moet je weten :

  • Je hebt ervaring op hetgebied van kantooradministratie en boekhouding. Daarbovenop heb jeervaring met credit control en het gebruik van boekhoudsystemen inverband met credit control.
  • Ervaring in hetgebruik van salarisadministratiepakketten is een voordeel.
  • Je hebt een bachelorsdiploma op zak.
  • Goede kennis van Nederlands, Frans en Engels.
  • Je beschikt over een analytisch denkvermogen.
  • Je bent bereid om de uitdagingen van dezeboeiende functie aan te gaan.
  • Je bent eenteamspeler en communicatief sterk. Een goede communicatie voorkomtmiscommunicaties en versterkt de band met de collega's.
  • Daarnaastkan je ook zelfstandig te werk.

  • Je kan snelopstarten.
  • Arbeidsvoorwaarden

  • Jekomt terecht in een leuke, afwisselende functie in een regionaalkantoor van een internationaal bedrijf. Het is een functie met eengrote dosis zelfstandigheid.
  • Salaris wordtbepaald aan de hand van jouw ervaring en kennis binnen de barema'svan paritair comit 200.
  • Jouw werkweek isbespreekbaar. Het zal een werkweek zijn tussen 30 en 38 uren.
  • Groepsverzekering
  • Maaltijdcheques
  • Gsm-abonnement
  • Signaler cette offre d'emploi
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Postuler
    Mon email
    En cliquant sur « Continuer », je consens au traitement de mes données et à recevoir des alertes email, tel que détaillé dans la Politique de confidentialité de neuvoo. Je peux retirer mon consentement ou me désinscrire à tout moment.
    Continuer
    Formulaire de candidature