Customer service advisor B2B
Telenet
Leuven, Belgium
3 dagen geleden

Werken in een Telenet Business Support Center

Bel je het liefst met klanten terwijl je rond de keukentafel wandelt, of al zittend aan je bureau? Heb je je technisch inzicht te danken aan geëxperimenteer met de modem van de bomma, of aan je jarenlange game-ervaring?

Wie je ook bent : bij ons mag je 100% jezelf zijn. Als klantendienstmedewerker of liever : customer service advisor! voor onze kleinere zakelijke klanten kom je terecht in een open cultuur en een warm nest waar we je talenten koesteren en je imperfecties respecteren.

Je mag tot 3 dagen per week thuiswerken; de andere 2 dagen vertoef je in Sint-Truiden. Zakelijke klanten helpen met de meest uiteenlopende vragen, op je pantoffels of op kantoor?

Aan variatie geen gebrek. Groeien en kansen krijgen? Evengoed check. En dat vast contract ? Dat steek je meteen op zak.

Je taken als Customer Service Advisor B2B

Jij legt onze businessklanten in de bovenste schuif én in de watten. Initieel los je hun technische vraagstukken op, of verwijs je hen door naar collega’s die het probleem oplossen.

Zo ga je van nog eens terugbellen? naar nog eens merci! . In een volgende stap kijk je wat je nog voor de klant kunt betekenen met een luisterend oor en met de antenne op scherp, zodat je signalen vlug oppikt.

Door oprechte interesse te tonen en de juiste vragen te stellen, kom je te weten welke extra diensten de klant nodig heeft om het maximum te halen uit online meetings, om de beste deals te sluiten vanachter z’n scherm, en om altijd en overal digitaal bereikbaar te zijn.

Je hebt met andere woorden maar een paar minuten nodig om optimale oplossingen aan te reiken én om duurzame contacten te smeden.

De vertrouwensband die je opbouwt, leeft verder in je excellente nazorg. En of je als klantendienstmedewerker af en toe ook een mooie geste mag doen? t Zal wel zijn.

Wat wij te bieden hebben

Jij bent er voor onze zakelijke klanten, en wij zijn er voor mekaar. Je komt niet terecht in zomaar een callcenter, maar in een omgeving die we optimaal aanpassen aan wat jíj nodig hebt.

Zo kun jij je ontplooien en waken over je work-lifebalans . Wat we nog in de strijd gooien?

  • Een stevig salarispakket met heel wat voordelen. Boven op je basisbrutoloon van minstens € 2.102,40 (het exacte bedrag is afhankelijk van de ervaring waarmee je bij ons komt aankloppen), krijg je maaltijdcheques, personeelskorting op Telenet-diensten, een hospitalisatieverzekering en een pensioenfonds.
  • Je verdient bovendien niet alleen een bonus als je je targets haalt, maar ook een vergoeding van € 400 on top’ voor de extra sales die je genereert.

  • Meteen een vast contract .
  • De mogelijkheid om thuis te werken , tot wel drie dagen per week.
  • Werkdagen die voorbijvliegen, in een flexibel uurrooster. Klanten kunnen tijdens de week bij ons terecht van 6.30 tot 22.
  • 00 uur, en in het weekend tot 18.00 uur. Je werkt dus in shiften (en 24 weekends op een jaar), maar daar staat een aantrekkelijke ploegenvergoeding tegenover.

  • Een intensieve opleiding van vier tot zes weken, on-site en tijdens de kantooruren, waarvoor je gewoon betaald wordt.
  • Onze ideale klantendienstmedewerker

    Voor onze contact centers zoeken we vertrouwensband-bouwers en geboren helpers die geen onderwerp uit de weg gaan. Je hebt technisch inzicht, maar vooral veel commerciële flair, sterke communicatieve vaardigheden en een warme persoonlijkheid.

  • Je denkt digital first’, maar je hoeft geen technisch diploma te hebben. Met gezond verstand kom je er ook.
  • Je werkt zelfstandig, maar aarzelt niet om de hulp in te roepen van collega’s, of om je teamleden een handje toe te steken.
  • Je wil het beste voor de klant, dus hard sales’ staat niet in je woordenboek.
  • Je wil groeien en nieuwe dingen leren .
  • Je past je flexibel aan klanten en hun situaties en noden aan.
  • Verkooppraatjes heb je niet nodig, maar met een mondje Engels scoor je wel extra punten. Kun je je uit de slag trekken in het Frans?
  • Da’s ook mooi meegenomen, bravo!

  • Je zult werken in Sint-Truiden met zicht op de voetbalvelden van STVV!
  • Zin in een job met inhoud en afwisseling? Word klantendienstmedewerker bij Telenet. Solliciteer nu door ons je cv en motivatiebrief te bezorgen via de knop hieronder.

    We bellen je op voor een korte screening. Jij stelt jouw vragen, wij de onze. Zo doen we een eerste selectie. Vervolgens bezorgen we jou een persoonlijkheidstest en een proef waarbij we onder meer peilen naar je vermogen om logisch te redeneren.

    Geslaagd? Dan volgt er een dieptegesprek van een uur en checken we je referentie(s). Afsluiten doen we met een gesprek met de hiring manager en jouw krabbel onder een vast contract?

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier