Customer Care Manager
Telenet
Leuven, Belgium
5 dagen geleden

Werken in het Telenet SOHO team

Ben je een echte people leader pur sang en draag je de klant heel hoog in je vaandel? Then you are the one we are looking for! Binnen Telenet zijn we op zoek naar een people leader die net zo gepassioneerd is van customer experience, mensen en kwaliteit als onze voltallige ploeg medewerkers binnen de afdeling SOHO Service Center.

SOHO staat hierbij voor Small Office, Home Office , kleine ondernemers dus. Je coacht, stuurt en inspireert ons team in Sint-Truiden en tegelijk ben je ook verantwoordelijk voor transversale- en transformatieprojecten.

Je taken als Customer Care Manager

Als Customer Care Manager geef je mee vorm aan de contact center organisatie van de toekomst. Hierbij durf je de as is’ in vraag te stellen en heb je oog voor opportuniteiten voor verbetering.

Je verveelt je in een organisatie die stilstaat. Je begeleidt je team door change processen en biedt hun de omgeving en de ondersteuning die ze nodig hebben in dit veranderproces.

Je bent een servant leader die zijn team begeleidt naar succes. Dat team bestaat uit teamleaders, salescoördinator en experten, waarbij enerzijds de afdelingsdoelstellingen, resultaten en daarmee samenhangende activiteiten centraal staan, maar ook de ontwikkeling en empowerment van de betreffende collega’s een belangrijk onderdeel is en focus vraagt.

Je geeft constructieve en tijdige feedback en / of coaching aan de leden van het team om hun groei te stimuleren en ontwikkelpunten snel te verbeteren en problemen in de toekomst te voorkomen.

Je richt een cultuur op van klantgerichtheid alsook zelf-leren en continu zichzelf verbeteren".

Je bent een belangrijke schakel tussen de verschillende projecten die op andere departementen worden ondernomen en kan deze met elkaar verenigen.

Je rapporteert aan de Customer Business Manager, met wie je samen bouwt aan de strategie van het departement en hem vervolgens zelf implementeert.

Je bent een volwaardige partner in het management team.

Je werkt nauw samen met de andere departementen in de organisatie (bv. Sales, Marketing etc.) en optimaliseert de huidige processen en producten met de klant in het achterhoofd.

Wat wij te bieden hebben

Je krijgt de kans om een grote impact te hebben op de modernisering van de huidige contact centers. Je zal werken in een organisatie die constant in beweging is.

Wat we nog in de strijd gooien?

Je krijgt alle ruimte om je expertise verder te ontwikkelen. We stimuleren je persoonlijke groei met interne mobiliteitskansen en uitgebreide leermogelijkheden.

De mogelijkheid om flexibel te werken, thuis of in één van onze open en gezellige co-working spaces.

Een gevarieerde job waarin je meetbare resultaten neerzet en je stempel drukt op de Telenet-vibe.

Een competitief brutomaandloon dat we aanvullen met een heleboel extralegale voordelen.

Het fijne gezelschap van collega’s die net zo gepassioneerd zijn als jij.

Onze ideale Customer Care manager

heeft een goed begrip van de ideale customer journey en is bovendien een echte mensen-mens’

Je hebt een aantal jaren relevante ervaring als people manager en / of in een omgeving waar de klant centraal staar.

Je hebt een intrinsieke passie voor customer experience, drive voor resultaten en sterke tactische en operationele managementvaardigheden.

Je hebt een echte can do mentaliteit en bent in staat om een team te verenigen en achter een gemeenschappelijk doel te krijgen.

Je beschikt over de juiste mate van gevoeligheid in het werken met mensen die met change worden geconfronteerd en begeleidt hen in het begrijpen en implementeren van de visie die je communiceert.

Je stijl van leidinggeven is inclusief, inspirerend en geboren uit de overtuiging dat het empoweren van je team en organisatie de sleutel is tot het behalen van de resultaten.

We zoeken een echte Servant leader.

Je inspireert anderen, dankzij je positieve houding, hands on mentaliteit, sterke overtuigingen en verfrissende inzichten.

Daarnaast werk je vlot met digitale tools en systemen

Talen hebben geen geheimen voor jou en je spreekt vlot Nederlands, Frans en Engels.

Zin in een job met inhoud en afwisseling? Word Customer care manager bij Telenet. Solliciteer nu.

deze vacature melden
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Solliciteren
Mijn E-mail
Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
Doorgaan
Aanvraagformulier