Quality & Guest Relations Management - Internship
Accor
Brussels, België - Belgique - Belgien
4 dagen geleden
source : Wizbii

Overview of duties

Analyse and reply all guest reviews via Trust You, Accor’s quality assurance program

Carry out weekly reporting for all quality scores and reviews

Share guest feedback with the respective departments in a productive and positive manner

Reply reviews through websites such as Tripadvisor, Booking.com, Expedia

Update all the Guest Comments in the Opera Guest History.

Daily spotchecks of VIP rooms

Take initiative to ensure that interactions with our guests are positive and productive.

Prepare welcome letters for VIP arrivals

Maintain Social Media websites such as Facebook and Instagram

Occasional lobby duties

Solliciteren
Bij de favorieten invoegen
Verwijder van favorieten
Solliciteren
Mijn E-mail
Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
voortzetten
Aanvraagformulier