Legal assistant / administratief bediende met juridische achtergrond
Schruers Advocaten
Hasselt, Limburg, BE
4 dagen geleden
source : Jobat

Taken : kantoormanager, primair aanspreekpunt cliënteel, algemeen administratieve taken zoals kantoorcommunicatie, dossierbeheer

  • Je bent de rechterhand van de vennoot-zaakvoerder en de administratieve sleutelfiguur (klassement, facturatie,...).
  • Office Management : je volgt alle zaken op van A tot Z omtrent facility, kantoormateriaal bijbestellen,...
  • Agendabeheer : Je plant afspraken in met cliënten. Zowel professioneel als privé kan je de nodige discretie bewaren. Je houdt in deze job ook het volledige overzicht qua planning, deadlines, timing...
  • Je bent verantwoordelijk voor het correct en tijdig inplannen van vergaderingen en verzorgt de communicatie hierrond (ook via Skype, Outlook, e.d.,..).
  • Je zorgt voor het eerste onthaal op kantoor.
  • Je genoot bij voorkeur van een bachelor of bent gelijkwaardig door ervaring.
  • Frans en Engels spreken is voor jou geen probleem. Je weet je zeker te behelpen in de talen indien er iemand inbelt met een vreemde taal.
  • Je weet de nodige discretie te bewaren omdat je continu met dossiers bezig bent.
  • Je werkt cliëntgericht en hebt een zelfstandige ingesteldheid.
  • Je wenst 4 / 5 of full time te werken en bent onmiddellijk beschikbaar.
  • Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    voortzetten
    Aanvraagformulier