klantendienst medewerker
Page Personnel
Drogenbos
3 dagen geleden

Job Description

  • U bent de eerste contactpersoon van de klant (B2C en B2B)
  • U moet de inkomende vragen met grote professionaliteit kunnen beantwoorden via hun verschillende communicatie kanalen : telefoon, mail, sociale media etc.
  • U moet een klantgerichte service aanbieden
  • U moet afspraken opmaken en vervolgens vastleggen via het systeem van het bedrijf
  • Je moet de dossiers administratief opvolgen zodat ze over een correcte historiek kunnen beschikken
  • U moet de acties van het bedrijf goed opvolgen
  • Je moet de klant ook kunnen informeren en voorthelpen over de andere producten en services van het bedrijf zoals de onderhoud, de garanties, de rekeningen enz.
  • The Successful Applicant

  • Een uitstekende mondelinge en schriftelijke kennis van het Nederlands en het Frans
  • U bent klantgericht, luister gericht en een vloeiende spreker
  • U kan problemen gemakkelijk herkennen en bent in staat de beste oplossing te vinden
  • u bent dynamiek en houd ervan in team te werken
  • u bent kwaliteitsgericht en stressbestendig
  • een ervaring in een klantendienst is een pluspunt
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier