2nd Line Support Engineer
econocom
Bruxelles
4 dagen geleden

Opdracht :

  • Je voert 2e lijns-support uit :
  • Je doet 2e lijns-support van NMBS-applicaties.
  • Je volg incidenten op en detecteert ook proactief mogelijke incidenten.
  • Je werkt samen met andere teams binnen Operations om incidenten te analyseren en te bespreken.
  • Je verwerft technische expertise binnen het team Support Center.
  • Je maakt soft- en hardware requests aan en volgt deze verder op.
  • Je ontwerpt procedures en richtlijnen van het Support Center en houdt deze up-to-date.
  • Je coacht (nieuwe) medewerkers.
  • Je verleent externe ondersteunende diensten : gebruikershandleidingen up-to-date houden, vragen van klanten behandelen, individuele toelichting geven over specifieke functies aan individuele gebruikers.
  • Je ondersteunt projecten en evalueert en verbetert de nodige documentatie wanneer het project operationeel is.
  • Jouw profiel :

    Je hebt een bachelor informatica en / of ervaring binnen 1st line / 2nd line support.Je hebt een brede IT-kennis : soft- en hardware, basis Windows, Office, Business applicaties, toegangen en een grondige IT-kennis binnen één of meerdere specifieke domeinen.

  • communicatief
  • proactief verbetervoorstellen doen
  • klantvriendelijk
  • zelfstandig werker
  • teamplayer informatie delen
  • Talen :

    Nederlands / Frans : VloeiendEngels : Goed

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    voortzetten
    Aanvraagformulier