Administratief medewerker - Dienst facturatie en debiteuren
AZ Sint-Maarten
Mechelen, Vlaanderen, Belgium
5 dagen geleden

Dienst

De dienst facturatie en debiteurenbeheer verzekert (onder andere) de facturatie van alle, aan de patiënten verleende zorgen en diensten : zo wordt een tijdige en correcte facturatie aan zowel patiënten, mutualiteiten als verzekeringsmaatschappijen gegarandeerd.

Functie

  • Je biedt basis administratieve ondersteuning aan de medewerkers van de dienst facturatie.
  • Je maakt attesten en documenten verzendklaar.
  • Je controleert attesten en lijsten op volledigheid en neemt, waar nodig, actie om ze te vervolledigen.
  • Je verzorgt de input van basisgegevens in specifieke software-pakketten.
  • Je verzorgt het klassement van specifieke documenten.
  • Je verzorgt inkomende en uitgaande post.
  • Profiel

  • Je hebt een diploma middelbaar ASO.
  • Je gaat bij de uitvoering van je taken gestructureerd en planmatig te werk, je kan daarbij vlot schakelen tussen verschillende taken en je blijft accuraat werken bij toenemende druk.
  • Je hebt een goede kennis van MS-Office toepassingen, kennis van SAP en OAZIS is een pluspunt.
  • Je onderschrijft onze OSKAR-kernwaarden - openheid, samenwerken, kwaliteit, ambitie en respect - die de bouwstenen of het DNA van ons ziekenhuis vormen en waarmee we het verschil willen maken, in het belang van het welzijn van de patiënt.
  • Contractvoorwaarden

  • Voltijds of deeltijds (minimaal 80%) contract bepaalde duur 6 maanden.
  • Snelle indiensttreding.
  • Meer info over onze troeven vind je hier
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier