Callcenter medewerker COVID - thuiswerk
STEGMANN BELGIUM
GENT
14 uur geleden
source : VDAB

Functieomschrijving

Voor onze klant zijn wij op zoek naar gemotiveerde, empathische Call agent medewerkers inbound die willen meewerken in het project COVID

Taken

  • aannemen van inkomende calls
  • adviseren en informeren van de inbellende personen
  • Je werkt van thuisuit.

    Profiel

    Je beheerst perfect de Nederlandse taal

    Indien je je goed behelpen in het Frans is dit een pluspunt

    Je kan goed functioneren onder stress en bent empathisch

    Je bent leergierig en leert snel nieuwe zaken

    Je bent beschikbaar van maandag tot en met zondag (werkuren tussen 8 en 20h) en bent bereid 38h / week te werken

    je hebt ervaring in een klantendienst / call center

    Jobgerelateerde competenties

  • Zich voorstellen aan de telefoonDe identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • Aanbod

  • Minimum 2 maanden
  • Verloning; volgens barema PC 200
  • Uurrooster : tussen 8u00 en 20u00 van maandag tem zondag afwisselende shiften
  • Na 3 maanden recht op MC van €8
  • een interne opleiding wordt voorzien
  • thuiswerk (hiervoor dien je in het bezit te zijn van een ID pincode, Itsme app en een internetkabel)
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier